نماینده ی آستارا: علی‌رغم تورم‌های شدید در 10 سال گذشته در زمینه حقوق فرهنگیان و بازنشستگان آموزش و پرورش همسان سازی صورت نگرفته است

به گزارش ندای گیلان،ولی الله دادشی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: براساس ماده 125 قانون مدیریت خدمات کشوری باید به همسان سازی حقوق بازنشستگان و فرهنگیان توجه شود، این در حالی است که علی‌رغم تورم‌های شدید در 10 سال گذشته در زمینه حقوق فرهنگیان و بازنشستگان آموزش و پرورش همسان سازی صورت نگرفته است.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی افزود: در آستانه جذب و استخدام معلمان باید به زحمات معلمان حق‌التدریسی، پیش دبستانی و سایر معلمانی که جوانی خود را صرف آموزش فرزندان کشور بدون داشتن بیمه کرده‌اند توجه شود و سوال این است که اگر آموزش و پرورش به این موضوع رسیدگی نکرد به چه دلیل تامین اجتماعی موضوع را لحاظ نکرده است.

داداشی افزود: اضافه کردن تاکسی در شهرهای کوچک باید مورد بررسی قرار بگیرد به دلیل اینکه ممکن است مشکل برای رانندگان تاکسی فعلی ایجاد کند و نباید فراموش کرد شغل تاکسیرانان از مشاغل سخت محسوب می‌شود.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: باید به تخریب منابع طبیعی در آستارا رسیدگی شود و در زمینه حل مسائل منطقه حوزه انتخابیه‌ام و همچنین مشکلات کشوری، سازمان‌های مربوطه اقدامات لازم را انجام دهند.icna