سردار ميرحيدري بهترين راهكارهاي ممكن براي حل مشكلات موجود در عرصه هاي زندگي و جامعه را تحقيقات علمي دانست و افزود: پژوهش هاي علمي، محورهاي اساسي و ضامن پيشرفت و توسعه پايدار در هر كشور به شمار مي آيند.

به گزارش ندای گیلان،سردار “محمدرضا ميرحيدري” در جمع كاركنان انتظامي استان گيلان ضمن گراميداشت هفته پژوهش اظهار داشت: يقينا علم مايه اقتدار و مطالعه و پژوهش كليد دست يابي به علوم نوين خواهد بود.

وي با بيان اينكه پليس موفق پليسي است كه آراسته به سلاح علم و تقوا باشد، تصريح كرد: جامعه اي سعادت مند مي شود كه تزكيه و تعليم را سرلوحه رشد و تعالي خود بسازد.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان بهترين راهكارهاي ممكن براي حل مشكلات موجود در عرصه هاي زندگي و جامعه را تحقيقات علمي دانست و افزود: پژوهش هاي علمي، محورهاي اساسي و ضامن پيشرفت و توسعه پايدار در هر كشور به شمار مي آيند.

سردار ميرحيدري  ادامه داد : نيروي انتظامي مجموعه اي دانش محور بوده و تلاش مي کند به روش علمي ماموريت هاي سازماني را  به مرحله اجرا در آورد.

وي با اشاره به اينكه پليس گيلان 444 شهيد تقديم ايران اسلامي كرده است، متذكرشد: نيروي انتظامي جايگاه بالايي در بين مردم دارد كه بايد با عملكرد مناسب و قانوني اين جايگاه را تعالي ببخشد.

اين مقام ارشد انتظامي استان گيلان با بيان اينکه نحوه برخورد پليس با مجرمان و متخلفان بايد قانوني و قاطعانه باشد، ادامه داد: اخلاق و برخورد مناسب پليس در مقابل ناهنجاري ها، بر اقتدار پليس مي افزايد.