فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه پلیس به صورت گسترده در شئون دنیوی و اخروی زندگی مردم نقش دارد، تصریح کرد: نیروی انتظامی باید صبورانه و متعهدانه به شهروندان خدمت کند.

به گزارش ندای گیلان،سردار محمدرضا اسحاقی در صبحگاه انتظامی استان گیلان با تقدیر از همه نیروهای شجاعی که در مرزها جان‌شان را در طبق اخلاص گذاشته‌اند تا از امنیت کشور دفاع کنند، اظهار داشت: پوشیدن لباس نیروی انتظامی و خدمت به آحاد و اقشار مختلف جامعه بالاترین افتخار است.
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه پلیس به صورت گسترده در شئون دنیوی و اخروی زندگی مردم نقش دارد، تصریح کرد: نیروی انتظامی باید صبورانه و متعهدانه به شهروندان خدمت کند.
وی همراهی با مردم مومن ایران در مسیر تحقق آرمان‌های نظام اسلامی را یک ضرورت برشمرد و اضافه کرد:‌ کار پلیس تعطیل شدنی نیست، چرا که مفهوم اساسی امنیت تعطیل‌شدنی نخواهد بود.
فرمانده انتظامی استان گیلان اقتدار توام با مهربانی را مهم‌ترین شاخصه ناجا دانست و اضافه کرد:‌ فرزندان ملت در لباس نیروی انتظامی با تمام وجود ایستاده اند تا دشمن به اهدافش نرسد و مصالح کشور به خطر نیافتد.
سردار اسحاقی با تاکید بر نقش کلیدی نظارت بر یکدیگر در تشکیل جامعه آرمانی، خاطرنشان کرد: مومنان واقعی آینه یکدیگر هستند.
این مقام ارشد انتظامی پلیس را مکلف به حفظ جان، مال و ناموس شهروندان دانست و اظهار داشت: سلامت اداری و مالی نیروی انتظامی باید در بالاترین سطح ممکن باشد.
فرمانده انتظامی استان گیلان رضایت رهبر انقلاب و عموم مردم را بزرگ‌ترین پاداش برای پلیس توصیف کرد و افزود: باید از پتانسیل فرهنگی و بنیه علمی استان گیلان برای افزايش سطح خدمت رساني به مردم در پليس و همچنين بهبود عملكرد در ماموريت‌ها استفاده كنيم.