مدیر عامل برق منطقه ای گیلان با فرمانده نیروی انتظامی گیلان به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی دیدار كرد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،«بهمن داراب زاده» مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان در دیدار با فرماندهی نیروی انتظامی استان ، ضمن تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی و تشکر از زحمات صورت گرفته،  با اهدا لوح از فرماندهی این نیرو تقدیر کرد. مهندس داراب زاده در این دیدار گفت: برق برای زندگی امروزی بسیار حیاتی و ضروری است و با توجه به اهمیت آن، سرقت تجهیزات برقی می تواند در پایداری و تامین برق مطمئن و پایدار آسیب  و اختلال جدی به شبکه برق وارد می نماید.

وی افزود: حفاظت از این تاسیسات و تجهیزات و برقراری امنیت در تمامی حوزه ها بسیار مهم بوده و دلاورمردان زحمتکش نیروی انتظامی از این بابت نقش خطیری را برعهده دارند و انتظار می رود با توجه به موضوع تامین برق که  حیاتی می باشد، با خاطیان این حوزه به جد برخورد شود.

«سردار عزیزا… ملکی»  فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان در این دیدار ضمن قدردانی از مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان، گفت: نیروی انتظامی به خوبی به اهمیت و ضرورت انرژی برق واقف بوده و در حفاظت از تاسیسات و تجهیزات برقی ذره ای کوتاهی نخواهد کرد و با حساسیت مضاعف، حفاظت از تجهیزات و تاسیسات برقی را پیگیری خواهد کرد