فرماندار رشت گفت: بهترین دوران خدمتم زمان شهردار بودنم بوده و چون بنده یک فرد عملیاتی هستم در هر کجا که مشغول به کار شدم سعی کردم که از عملکرد خود یادگاری در آنجا بر جای بگذارم

به گزارش ندای گیلان از رشت،سیروس شفقی فرماندار شهرستان رشت در دیدار با اعضای شورای این شهر که در دفتر وی انجام شد اظهار داشت : بهترین دوران خدمتم زمان شهردار بودنم بوده و چون بنده یک فرد عملیاتی هستم در  هر کجا که مشغول به کار شدم سعی کردم که از عملکرد خود یادگاری در آنجا بر جای بگذارم.

وی افزود : بسیار خرسندم که با تجربه هایی که اندوخته ام می توانم در مرکز استان از آنها بهره گیری کنم و حضور اعضای محترم شورای شهر رشت در کنارم قوت قلبی خواهد بود تا تمام توان خود برای خدمت به مردم این شهر قرار دهم.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه شهر رشت دارای پتانسیل های بسیاری است ، گفت :هیچ نهاد و سازمانی به اندازه شهرداری دستش برای خدمت رسانی به مردم باز نیست و  وقتی رضایت مندی مردم مشاهده شود خستگی کار و فعالیت  ازتن بیرون خواهد رفت .

وی با اشاره به حجم بالای کاری و پرکار بودن نیروهای شهرداریها ، افزود: امیدوارم در برنامه ششم توسعه امکان اشتغال نیروهای کارآمد شهرداری ها به زیرمجموعه ی وزارت کشور فراهم آید.

شفقی  افزود : وقتی شهرداری و شورا با یکدیگر هماهنگ باشند  می توانند طرحهای شهری را تسریع بخشیده و به ثمر برسانند . وی ادامه داد : مدیریت شهری جدا از وزارت کشور نیست.

فرماندارشهرستان رشت اظهار امیدواری کرد : فرمانداری ، شورای شهر و شهرداری به عنوان ید واحده در کنار هم قرار بگیرند و در همین جا بیان می کنم که موانع  سرمایه گذاری در رشت  را در حدود و اختیارات خودم مرتفع کنم.

شایان ذکر است در این نشست مسعود کاظمی رییس شورای اسلامی شهر رشت, اسماعیل حاجی پور , فرهاد شوقی ,مظفر نیکومنش , فاطمه شیرزاد , موسوی روزان , محمد حسین کارگرنیا , عباس صابر, رضا رسولی و باقری خطیبانی حضور داشتند.

photo306159219368909822_0