افتخاری با اشاره به پروژه احداث جاده ماسوله به ماجلان گفت: این پروژه همچنان بلاتکلیف است و امیدواریم که این موضوع پیگیری شود.

به گزارش ندای گیلان، حجت الاسلام و المسلمین افتخاری نماینده مردم شهرستان فومن و شفت در سخنانی با تأکید بر همدلی و وحدت بیش از پیش نمایندگان استان گفت: تا زمانی که نگاه ما نمایندگان استانی نباشد هیچکدام از شهرهای آباد نخواهند شد.

وی گیلان را استانی دارای ظرفیت‌های بسیار در زمینه‌های مختلف گردشگری، صنعتی و کشاورزی برشمرد و ادامه داد: هر کدام از شهرستانهای گیلان دارای مشخصات و ظرفیت‌های خاص می‌باشند.

افتخاری یکی از دغدغه‌های مهم شهرستان فومن را بحث فاضلاب شهری عنوان کرد و افزود: حل این مشکل نیازمند اعتباری در حدود 100 میلیارد تومان  است. این امر می‌تواند به راحتی باسرمایه‌گذاری خصوصی رفع شود و آقای دکتر نوبخت هم عنایت ویژه‌ای به این امر دارند.

وی افزود :پس از گذشت 21 سال هنوز در شهرستان شفت شبکه فاضلاب نداریم. در این راستا برای نخستین بار مطالعات پروژه فاضلاب توسط فرمانداری در دست اقدام است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در خصوص تکمیل سد لاستیکی در شهرستان فومن گفت: اگر اعتبارات لازم  تخصیص یابد پروژه به اتمام می‌رسد . لذا خواستار توجه به این موضوع هستیم.

وی با اشاره به پروژه  احداث جاده ماسوله به ماجلان گفت:  این پروژه همچنان بلاتکلیف است و امیدواریم که این موضوع پیگیری شود.