فرماندار فومن با انتقاد از کیفیت پایین نان در برخی از نانوایی های فومن افزود: مسئولان مربوطه باید با انجام گشت ها و بازرسی های محسوس و نامحسوس، نانوایان متخلف را شناسائی و جریمه و نانوایانی که نان مرغوب تحویل مردم می دهند را تشویق کنند.

به گزارش ندای گیلان،فرماندار فومن ‌در جلسه ستاد تنظیم بازار گفت : در آستانه فرارسیدن شب یلدا بازرسی ها و نظارت بر بازار به ویژه مرغ، گوشت قرمز، میوه، آجیل و سبزیجات باید افزایش یابد و با متخلفان و گرانفروشان به شدت برخورد می شود.
محمد رضا محسنی با انتقاد از کیفیت پایین نان در برخی از نانوائی های فومن افزود: مسئولان مربوطه باید با انجام گشت ها و بازرسی های محسوس و نامحسوس، نانوایان متخلف را شناسائی و جریمه و نانوایانی که نان مرغوب تحویل مردم می دهند را تشویق کنند.

وی با بیان این که در بحث عرضه و توزیع مرغ، تعادل خوبی در بازار وجود دارد، بر لزوم حفظ این تعادل تاکید کرد و افزود: دستگاه های متولی باید به اقدامات انجام شده خود به منظور تحقق و حفظ ثبات بازار در شهرستان ادامه دهند.
فرماندار شهرستان با اشاره به وجود برخی موارد افزایش قیمت در شهرستان، اظهار کرد: صرف این که در جایی دیگر قیمت ها بالا برود، دلیلی برای افزایش بهای آن محصول در شهرستان نیست و نباید مستمسکی برای افزایش قیمت کالاها به ویژه اقلام اساسی شامل گوشت قرمز و مرغ شود زیرا تمام پیش بینی های لازم جهت کنترل چرخه تولید و مصرف و حفظ تعادل در شهرستان انجام شده است.
وی با بیان این که در آستانه فرارسیدن شب یلدا بازرسی ها و نظارت بر اقلام مخصوص این مناسبت به ویژه مرغ، گوشت قرمز، میوه، آجیل و سبزیجات باید افزایش یابد، بر لزوم نظارت جدی و مستمر بر بازار در این ایام و اقدام قانونی در قبال متخلفان خبر داد تا از حقوق مردم و مصرف کنندگان حفاظت شود.
محسنی با اشاره به این که ورود محصولات با قیمت تعادلی موجب کنترل و کاهش قیمت در شهرستان می شود، بر لزوم هشیاری متولیان امر و آگاهی از برحه های افزایش تقاضای محصولات تاکید کرد.
فرماندار شهرستان با اشاره به لزوم بهره گیری از ظرفیت دستگاه های متولی، افزود: باید در امر توزیع اقلام اساسی، از بازاریان خوشنام و به ویژه از ظرفیت اتاق اصناف شهرستان استفاده کرد و باید توجه شود که این امر منجر به افزایش قیمت کالاها نشود.
وی با بیان این که بازار به طور محسوس و نامحسوس در کنترل دستگاه های نظارتی قرار دارد، افزود: فروش کالاهای دیگر به طور اجباری به همراه کالاهای اساسی قابل قبول نیست و با عاملین فروشنده کالاهای اساسی به ویژه روغن در صورت ارتکاب این تخلف، برخورد قانونی خواهد شد.
در این جلسه اعلام شد ماهانه ۱۰۰ تا ۱۵۰ تن مرغ در بازار توزیع شود.