فرماندار فومن در دیدار با مدیرعامل شرکت توزیع برق استان با اشاره به فرا رسیدن فصل گرما مشکل ضعف شدید ولتاژ برق، خواستار نصب ترانس برق در روستاهای بخش های مرکزی و سردار جنگل شد و از تخصیص اعتبار برای تعویض کابل های برق شهرستان خبر داد.

به گزارش ندای گیلان،در دیدار اسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گیلان، محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان اظهار امیدواری کرد که سفر مدیران کل به شهرستان راهگشا باشد و مشکلات مردم را با سرعت بیشتری رفع کند.

محسنی در ادامه اظهار کرد: انتظار ما این است در فصل گرمای امسال ضعف برق در شهرستان نداشته باشیم.

وی با اشاره به فرا رسیدن فصل گرما مشکل ضعف شدید ولتاژ برق، تقاضای نصب ترانس برق در روستاهای بخش های مرکزی و سردار جنگل و روشنایی برخی از معابر شهر ماکلوان اشاره کرده و خواستار رفع مشکل این مناطق شد.

فرماندار فومن همچنین با بیان این که تامین روشنایی معابر نیز از خدمات لازم الاجراء می باشد، به ضرورت تامین روشنایی روستایی در بخشهای مرکزی و سردار جنگل اشاره کرد.

وی در ادامه، اهمیت تعویض و جابجایی تیرهای چوبی با تیرهای بتنی برق در روستای شهرستان بر اساس اولویت را مطرح نمود و همچنین از تخصیص اعتبار شهرستانی برای تعویض کابل های خودنگهدار جهت رفع مشکلات شهرستان خبر داد.

محسنی در ادامه، به اهتمام و تشریک مساعی اداره برق شهرستان جهت برق رسانی به ایستگاه پمپاژ آب کشاورزی روستای آلاسر و مالوان پرداخت و افزود: براساس مصوبات شورای کشاورزی مکاتبات لازم در این خصوص به عمل آمده است.

نماینده عالی دولت در این دیدار از آمادگی شهرداری ماکلوان و بخشداری سردار جنگل جهت واگذاری زمین یا ساختمان جهت احداث ساختمان اداره برق در شهر ماکلوان خبر داد و تامین نیرو و تجهیزات برای خدمات رسانی هرچه بهتر به مردم منطقه را خواستار شد.

اسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان در این جلسه با ابراز رضایت از این سفر، اظهار کرد وضعیت ساختمان اداره برق شهر فومن مناسب نبوده و باید هرچه سریعتر مکانی مناسب برای شرکت توزیع برق شهرستان فومن در نظر گرفته شود.

وی افزود تمام موارد مطرح شده بررسی خواهد شد و مطمئنا تصمیمات خوبی در این راستا گرفته خواهد شد و با توجه به هماهنگی و همکاری موجود، دستورات صادره در اسرع وقت به مرحله اجراء خواهد رسید.

هنرمند افزود: پروژه های نیمه کاره در سطح استان در درجه اول برای ما حائر اهمیت بوده اما این امر باعث نمی شود از پروژه های اولویت دار بگذریم. درخصوص اداره برق ماکلوان حتما با کارشناسان شرکت برق رایزنی و در نهایت این پروژه اجرایی خواهد شد.

وی در پایان جلسه از پروژه تعویض کابل های معمولی با کابل های خودنگهدار خبر داد و گفت: در آینده تمامی کابل ها باید به صورت خودنگهدار باشد تا شاهد سرقت کابل ها نباشیم.

در این جلسه، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و بخشدار مرکزی شهرستان نیز حضور داشتند.