اینطور جشنواره ها را جمع کنید / سال انتخابات به یاری وزرای روحانی آمد ؛ نعیمی رز هم مخالف استیضاح آخوندی / رفتنی که باشی مرخصی هم به دادت نمی رسد / برکناری شهردار لنگرود

نداي گيلان:
اینطور جشنواره ها را جمع کنید

عضو فراکسیون کودک و نوجوان مجلس ‘گفت: متاسفانه دعواهای مدیریتی سرنوشت کودکان و نوجوانان را تعیین می‌کنند و این تفکیک باید با تأمل بیشتر صورت می‌گرفت.

محمد اسماعیل سعیدی  به برگزاری جشنواره کودک در همدان و جداسازی بخش کودک از نوجوان این جشنواره واکنش نشان داد و گفت: برنامه‌هایی که برای کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود، باید هدف مشخصی داشته باشند؛ بنابراین مدیران جشنواره فیلم کودک و نوجوان نیز باید از خود بپرسند قرار است با برگزاری این جشنواره چه اتفاقی بیفتد؟ یا چه تحولی در روند موضوعات مرتبط با کودکان و نوجوانان صورت بپذیرد؟

وي درباره جداسازی بخش کودک و نوجوان این جشنواره گفت: ارتباط مستمری بین دوره کودکی و نوجوانی وجود دارد و حالت‌های روحی کودکی که به دوران نوجوانی نزدیک می‌شوند بینابین است، درواقع تشخیص مرز کودک از نوجوان به سختی اتفاق می‌افتد و اکنون باید پرسید مدیران این جشنواره چطور فیلم‌های این دو گروه سنی مجزا تفکیک کردند؟

به گزارش گیلان24 ، عضو فراکسیون کودک و نوجوان مجلس با تاکید بر اینکه این تفکیک باید با تأمل بیشتر صورت می‌گرفت نه آنکه مدیران یک باره و عرض چند ماه به این تصمیم برسند، گفت: به نظر می‌رسد این جشنواره راه اصلی خود را مانند بسیاری از برنامه‌های فرهنگی گم کرده و برگزاری ‌ها صرفا برای رفع تکلیف صورت می‌گیرد در حالی که باید با برنامه‌ریزی و مشخص کردن چارچوب‌ها و همچنین ارزیابی به سمت برنامه‌های تاثیرگذار بر کودکان و نوجوانان رفت.

سال انتخابات به یاری وزرای روحانی آمد ؛ نعیمی رز هم مخالف استیضاح آخوندی

یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با قابل قبول خواندن عملکرد وزارت راه و شهرسازی گفت که استیضاح آخوندی را به صلاح نمی‌داند.

صفر نعیمی‌رز در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: در حال حاضر کشور ما در شرایط خاصی قرار دارد، از یک طرف موضوع توافق هسته‌ای و برجام در دستور کار مجلس و دولت است و از طرفی حادثه منا خسارت‌های زیادی را برای کشور به بار آورده و همچنین تهدیدهایی از طرف مجامع بین‌المللی علیه کشورمان وجود دارد.

وی افزود: از همه مهم‌تر توصیه مقام معظم رهبری تعامل بین قوا مخصوصا قوای مجریه و مقننه است لذا من استیضاح وزیر را به مصلحت نمی‌دانم و با عنایت به شرایط، رای به ابقای وزیر خواهم داد.

نماینده مردم آستارا در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: با وجود گرفتاری‌هایی که کشور در این برهه با آن مواجه بود به نظر من عملکرد وزیر راه و شهرسازی مجموعا قابل قبول بوده است.

 رفتنی که باشی مرخصی هم به دادت نمی رسد / برکناری شهردار لنگرود

به گزارش تابناک گیلان، ﺷﻬﺮﺩﺍﺭ ﺑﺎ ﺷﺮﮐﺖ ﺩﺭ ﺳﺎﻋﺎﺕ ﻣﻘﺮﺭ ﺩﺭ ﺟﻤﻊ ﺍﻋﻀﺎﯼ ﺷﻮﺭﺍﯼ ﺷﻬﺮ ﺑﻪ ﺳﻮﺍﻻﺕ ﻣﻄﺮﻭﺣﻪ ﻭ ﺑﺎ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺑﺮﺧﯽ ﻣﮑﺘﻮﺑﺎﺕ ﭘﺎﺳﺦ ﺩﺍﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻗﺎﻧﻊ ﻧﺸﺪﻥ ۶ ﻧﻔﺮ ﺍﺯ ﺍﻋﻀﺎﯼ ﺷﻮﺭﺍﯼ ﺷﻬﺮ ﺍﺯ ﺟﻮﺍﺏ ﻫﺎﯼ ﺷﻬﺮﺩﺍﺭ، ﻧﺎﻣﻪ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﺍﺳﺘﯿﻀﺎﺡﻣﻄﺮﺡ ﺷﺪ.
تابناک گیلان: نامه ﻃﺮﺡ ﺳﻮﺍﻝ ﺷﻮﺭﺍ ﺍﺯ ﺷﻬﺮﺩﺍﺭ ﮐﻪ ﺩﺭ ۳۱ ﺷﻬﺮﯾﻮﺭ ﺍﺭﺳﺎﻝ ﺷﺪ ﻗﺮﺍﺭ ﺑﻮﺩ ۶ ﻣﻬﺮ ﺩﺭ ﺟﻠﺴﻪ ﺣﻀﻮﺭ ﯾﺎﺑﺪ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﺷﻬﺮﺩﺍﺭ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺮﺧﺼﯽ ﺟﻠﺴﻪ ﺑﻪ ﭘﻨﺞ ﻧﺸﺒﻪ ۹ ﻣﻬﺮ ﻣﻮﮐﻮﻝ ﺷﺪ.

به گزارش تابناک گیلان، ﺷﻬﺮﺩﺍﺭ ﺑﺎ ﺷﺮﮐﺖ ﺩﺭ ﺳﺎﻋﺎﺕ ﻣﻘﺮﺭ ﺩﺭ ﺟﻤﻊ ﺍﻋﻀﺎﯼ ﺷﻮﺭﺍﯼ ﺷﻬﺮ ﺑﻪ ﺳﻮﺍﻻﺕ ﻣﻄﺮﻭﺣﻪ ﻭ ﺑﺎ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺑﺮﺧﯽ ﻣﮑﺘﻮﺑﺎﺕ ﭘﺎﺳﺦ ﺩﺍﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻗﺎﻧﻊ ﻧﺸﺪﻥ ۶ ﻧﻔﺮ ﺍﺯ ﺍﻋﻀﺎﯼ ﺷﻮﺭﺍﯼ ﺷﻬﺮ ﺍﺯ ﺟﻮﺍﺏ ﻫﺎﯼ ﺷﻬﺮﺩﺍﺭ، ﻧﺎﻣﻪ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﺍﺳﺘﯿﻀﺎﺡﻣﻄﺮﺡ ﺷﺪ.

ﺑﻨﺎ ﺑﻪ ﺩﺳﺘﻮﺭ ﺭﯾﺎﺳﺖ ﺷﻮﺭﺍﯼ ﺷﻬﺮ ﻟﻨﮕﺮﻭﺩ، ﻧﺎﻣﻪ ﻃﺮﺡ ﺍﺳﺘﯿﻀﺎﺡ ﺷﻬﺮﺩﺍﺭ ﺑﻪ ﺟﻠﺴﻪ ﺑﻌﺪﯼ ﻣﻮﮐﻮﻝ ﻭ ﺩﺭ ﺁﻥ ﺧﺼﻮﺹ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﯿﺮﯼ ﻭ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﻗﺎﻧﻮﻧﯽ ﻣﺮﺍﺣﻞ ﮐﺎﺭ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﺩ.

طبق شنیده ها یکشنبه سرپرست شهرداری معرفی می گردد.