رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان گفت:راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در شهر رشت از چهار مسیر به سوی میدان مصلی باشکوه ویژه‌ای انجام خواهد شد.

به گزارش ندای گیلانُحجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری ،با بیان اینکه مردم مسلمان ایران با حضور بی‌بدیل و با بصیرت خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن،ولایت‌مداری و روحيه استکبارستیزی خویش را به نمایش گذاشتند اظهار کرد:ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی یک بار دیگر اثبات خواهند کرد که با حفظ روحیه انقلابی و تمام توان در برابر نفوذ و فتنه‌های احتمالی غرب و ایادی داخلی آنان خواهند ایستاد.

وی تصریح کرد:مردم بزرگ ایران اسلامی راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را فرصتی مغتنم شمرده و هم‌دل و هم‌زبان در سایۀ ایمان و توکل به خداوند متعال با اقتدا به رهبر معظم انقلاب اسلامی، شکرگزار و پاسدار نعمت «انقلاب اسلامی» خواهند بود و دست در دست هم برای تداوم انقلاب و عزت،سرفرازی و بالندگی ایران و ایرانی خواهند کوشید.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان افزود:حضور گسترده آحاد ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن معنایی جز تجدید بیعت با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری نخواهد داشت و یک بار دیگر این حماسه‌آفرینی در صدر اخبار رسانه‌های بین‌المللی بازتاب یافته و به منصه ظهور جهانیان خواهد رسید.

حجت الاسلام اشجری در پایان با بیان اینکه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در 58 نقطه استان برگزار می‌شود اظهار کرد: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در شهر رشت از چهار مسیر به سوی میدان مصلی باشکوه ویژه‌ای انجام خواهد شد.