مدیرعامل توزیع برق گیلان ضمن تشکر از صبر و بردباری مردم در شهرستان آستارا گفت: از دقایق اولیه وقوع سیل همکاران و اکیپ‌های عملیاتی غرب استان به منطقه اعزام شدند.

به گزارش ندای گیلان از رشت، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با حضور در شهرستان آستارا، ضمن برقراری هماهنگی برای اکیپ‌ها از برق دار شدن تمامی مشترکین آسیب دیده از وقوع سیل خبر داد.

محمدتقی مهدیزاده تصریح کرد: این گونه حوادث طبیعی غیرمترقبه در نقاط مختلف جغرافیایی به وقوع می‌پیوندد و ضروری است در کمترین زمان زمان ممکن برای رفع مشکلات به وجود آمده اقدام شود.

مهدیزاده ضمن تشکر از صبر و بردباری مردم در شهرستان آستارا گفت: از دقایق اولیه وقوع سیل همکاران و اکیپ‌های عملیاتی غرب استان به منطقه اعزام شدند و ابتدا نسبت به ایمن‌سازی مناطق شهری و مسکونی برای جلوگیری از برق گرفتگی اقدام کردند و همچنین همکاران پرتلاش به مناطق دارای خاموشی اعزام شدند تا تسریعا مناطق مذکور از نعمت روشنایی برق بهره‌مند شوند.

مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: برخی نقاط نیز به دلیل سطح بالای آب امکان فعالیت نبود که بلافاصله پس از فرونشستن و هدایت آب ناشی از سیل مورد رفع مشکل و برقدار شدن قرار گرفتند.

وی در پایان از زحمات تمامی کارکنان به ویژه اکیپ‌های عملیاتی تشکر کرد و اعلام کرد: همچنان تمرکز نیروها در شهرستان‌های تالش و آستارا وجود خواهد داشت تا درصورت نیاز اقدام سریع و فوری صورت گیرد.