فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: ایجاد نظم و انضباط و یاری رساندن به شهروندان تحقق ارزش های اسلامی و انسانی است.

به گزارش ندای گیلان، سردار محمدرضا اسحاقی  در مراسم صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی استان به مناسبت هفته ناجا که با حضور مسئولان ارشد استان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و شهدای نیروی انتظامی، اظهار داشت: ایجاد نظم و انضباط و یاری رساندن به شهروندان تحقق ارزش های اسلامی و انسانی است.
این مقام ارشد انتظامی با قدردانی از مجاهدت های کارکنان انتظامی و خانواده آن ها، تصریح کرد: تحمل مشقت ها در انجام ماموریت های دشوار تنها با روحيه جهادی و انقلابی ممکن می شود.
وی با اشاره به شعار هفته ناجا پلیس برای امنیت و امنیت برای همه، خاطرنشان کرد: اگر امنیت وجود نداشته باشد بستر فعالیت های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی فراهم نخواهد شد.
فرمانده انتظامی استان حفظ و ارتقای امنیت را از دغدغه های همیشگی پلیس برشمرد و اضافه کرد: تنها گروهی که نباید در جامعه احساس امنیت کنند، مجرمان و قانون شکنان هستند.
سردار اسحاقی با تاکید بر تلاش دشمن برای خدشه وارد کردن به اتحاد مردم ایران، خاطرنشان کرد: مردم با بصیرت ایران در هیج شرایطی اجازه سوء استفاده را به دشمن نخواهد داد.
این مقام ارشد انتظامی مردم استان گیلان را خداباور، انقلابی و قانون پذیر دانست و اضافه کرد: باید خدماتی در خور شان مردم گیلان به آن ها ارائه شود.
فرمانده انتظامی استان گيلان مهارت گرایی را از برنامه های جدی پلیس معرفی کرد و اظهار داشت: ارتقای سطح خدمات پلیس به ارتقای امنیت منجر خواهد شد.