روزان گفت:مدیریت شهری یکپارچه نیست که پاسخگوی همه موارد باشد و هر دستگاه باید مسئولیت پاسخگویی حوزه خودش را داشته باشد.

به گزارش ندای گیلان،سیدرضا موسوی روزان شامگاه شنبه در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت ضمن تبریک به‌مناسبت میلاد حضرت زینب(س) مصادف با روز پرستار و تبریک به‌مناسبت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: برف سنگینی را پشت سرگذاشتیم و راه‌های داخلی شهر بسته شده بود و تنها چیزی که موجب دلگرمی مردم شده بود گاز بود.

وی با بیان اینکه اگر چه زحمات همکاران شهرداری قابل تقدیر است افزود: انتظار ما این بود که شهرداری در این زمینه قوی‌تر عمل کند و مدیریتی بهتر داشته باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه همه نقاط شهر را در این ایام بازدید کردم بیان کرد: اگر چه وسایل نقلیه برف‌روبی زیاد نبود ولی می‌شد با مدیریت بهتری از آنها استفاده کرد.

روزان با بیان اینکه مردم در ایام برف تماس‌های مختلفی با اینجانب می‌گرفتند عنوان کرد: بیشتر این تماس‌ها به مسائل برق و آب مربوط می‌شد.

وی گفت: مدیریت شهری یکپارچه نیست که پاسخگوی همه موارد باشد و هر دستگاه باید مسئولیت پاسخگویی حوزه خودش را داشته باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: نمایندگان مردم در پارلمان شهری پاسخگوی مردم هستند ولی بسیاری از موضوعات به آنها مربوط نمی‌شود.

روزان با بیان اینکه دشمن به‌دنبال این است که ناامیدی در بین مردم ایجاد کند تاکید کرد: در هیچ دوره‌ای به اندازه شورای چهارم دیدار با خانواده‌های شهدا انجام نشده است و بیشترین نصب تصاویر شهدا در دوره شورای چهارم انجام شد.

حسین کارگرنیا نیز در این جلسه اظهار داشت: امروز شاهد رونمایی از سردیس شهیدان نورانی و انصاری در محل شهادتشان بودیم و کار قشنگی بود که از سوی شهرداری انجام شد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه شهرداری در یک سال اخیر فرهنگ شهادت را در رشت احیاء کرده است بیان کرد: اگر چه شهدا به نصب تصاویر و یادمان‌ها نیاز ندارند و ما نیازمندیم که تصاویر زیبای آنها را ببینیم.

tasnim