داداشی گفت:در حال حاضر سالانه حدود 3میلیون نفر مسافر به شهرستان آستارا سفر می کنند،این در حالی است با تقویت زیرساخت ها و امکانات این میزان مسافر می تواند تا حدود 6 میلیون نفر افزایش یابد.

به گزارش ندای گیلان،ولی داداشی در گفت و گویی در خصوص ضعف در صنعت گردشگری کشور، گفت: با وجود ظرفیت های بالا برای جذب توریست در کشور در این زمینه عملکرد قابل قبولی وجود نداشته است.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به  ظرفیت های بالای جذب توریست در استان های شمالی به خصوص منطقه آستارا ادامه داد:در حال حاضر سالانه حدود 3میلیون نفر مسافر به شهرستان آستارا سفر می کنند،این در حالی است با تقویت زیرساخت ها و امکانات این میزان مسافر می تواند تا حدود 6 میلیون نفر افزایش یابد.

این نماینده مردم در مجلس دهم با دعوت از مردم برای سفر به شهرستان آستارا، افزود: علاوه بر جاذبه های توریستی منطقه آستارا که تاکنون بیشتر معرفی شده اند،باید شرایط برای جذب بیشتر توریست در مناطق تالاب “استیل عباس آباد” و آبشار “لاتون” در شهرستان آستارا فراهم شود.

داداشی با بیان اینکه دشواری در بروکراسی اداری مانع از توسعه صنعت گردشگری شده است،افزود: باید با تسهیل مقررات اداری و کمک مردم، شرایط را برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در منطقه آستارا فراهم کرد البته سرمایه گذاران می توانند از سرمایه گذاری بهره برداری داشته باشند.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد جاده برای دسترسی آسان به آبشار “لاتون” افزود:نبود زیرساخت های مناسب،مانع از گسترش صنعت گردشگردی درمنطقه آستارا شده است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی،یادآور شد:تقویت زیرساخت ها و توسعه صنعت گردشگری به اشتغالزایی بیشتر منتهی خواهد شد.

 

/خانه ملت 335