در حالی که قرار است طبق مصوبه شورای رقابت، قیمت خودروها هر سه ماه یک‌بار (به صورت فصلی) به روز شوند، شرکت مدیران‌خودرو در آخرین روزهای ماه جاری لیست قیمتی محصولات خود را برای فصل پاییز منتشر کرده است که شامل افزایش قیمت‌ از ۶۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تا ۱۷۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی می شود.

به گزارش ندای گیلان،در حالی که قرار است طبق مصوبه شورای رقابت، قیمت خودروها هر سه ماه یک‌بار (به صورت فصلی) به روز شوند، شرکت مدیران‌خودرو در آخرین روزهای ماه جاری لیست قیمتی محصولات خود را برای فصل پاییز منتشر کرده است که شامل افزایش قیمت‌ از ۶۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تا ۱۷۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی می شود.

در حالی که آخرین لیست تغییر قیمت‌ محصولات شرکت مدیران‌خودرو مربوط به تیرماه بوده است، براساس آنچه که شورای رقابت مصوب کرده و اجازه داد که خودروسازان هر سه ماه یک بار براساس قیمت تمام شده محصولات و اعمال سود، قیمت جدید خودروها را اعمال کنند، در چند روز اخیر این شرکت قیمت محصولات MVM و چری را اعلام کرده است.

مقایسه قیمت‌ها نشان می‌دهد که محصولات MVM‌ از ۶۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تا ۱۴۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و محصولات چری از ۱۰۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تا ۱۷۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان مشمول افزایش قیمت شده‌اند که حکایت از افزایش ۲۳ تا ۲۷ درصدی در گروه محصولات MVM و افزایش ۲۵ و ۲۶ درصدی در محصولات گروه چری دارد.

براساس لیست ارائه شده توسط شرکت مدیران‌خودرو که از ابتدای پاییز اعمال خواهد شد، خودرو تیگو ۷ IE که تا پیش‌از این (از تیرماه تاکنون) باقیمت ۶۴۰ میلیون عرضه می‌شد، از ابتدای مهرماه با ۱۷۰ هزار و ۳۰۰ تومان افزایش، ۸۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش خواهد رفت که مشمول ۲۶ درصد افزایش قیمت شده است.

پس از آن، خودرو آریزو ۶ که پیش‌از این ۵۵۰ میلیون تومان قیمت داشت، از ابتدای پاییز با افزایش ۲۶ درصدی، ۶۹۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده و مشمول افزایش ۱۴۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی شده است.

همچنین در برند چری، تیگو ۵ اکسلنت و آریزو ۵ نیز هر کدام ۲۵ درصد افزایش قیمت پیدا کرده‌اند. به این ترتیب تیگو ۵ با افزایش ۱۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی از ۵۱۳ میلیون تومان به ۶۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و آریزو ۵ نیز با افزایش ۱۰۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی از ۴۰۰ میلیون تومان به ۵۰۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است.

علاوه بر این در دیگر گروه محصولات شرکت مدیران‌خودرو، MVM X ۵۵ در دو مدل اتوماتیک اکسلنت اسپورت و اتوماتیک اکسلنت به ترتیب ۱۴۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و ۱۴۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده‌اند. MVM X۵۵ اتوماتیک اکسلنت اسپورت از ۵۴۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به ۶۸۷ میلیون تومان و MVM X۵۵ اتوماتیک اسپورت نیز از ۵۴۰ میلیون تومان به ۶۸۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است.

MVM X۳۳ اسپورت با افزایش ۸۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی از ۳۷۰ میلیون تومان به ۴۵۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و مدل اتوماتیک آن با افزایش ۹۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی از ۳۹۰ میلیون تومان به ۴۸۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است.

MVM X۲۲ دنده‌ای لاکچری نیز که کمترین افزیش قیمت را داشته است، از ۲۶۵ میلیون تومان به ۳۲۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده و ۶۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان گران‌تر شده است. ضمن اینکه مدل‌های دنده‌ای اکسلنت اسپورت ۶۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و مدل اتوماتیک اکسلنت اسپورت ۸۲ میلیون تومان افزایش قیمت داشته‌اند. برای عرضه در مهرماه MVM X۲۲ دنده‌ای اکسلنت اسپورت ۳۴۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و MVM X۲۲ اتوماتیک اکسلنت اسپورت ۴۰۹ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

در این جدول همچنین MVM ۳۱۵ پلاس اتوماتیک ۳۶۲ میلیون ۸۰۰ هزار تومان تعیین قیمت شده است؛ درحالی که قیمت قبلی این خودرو ۲۹۰ میلیون تومان بوده و بدین ترتیب مشمول افزایش قیمت ۷۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی شده است.

برترین ها