پژو ۴۰۵ GLX با افزایش قیمتی ۳ میلیون تومانی به ۹۴ میلیون تومان رسید، مدل دو گانه سوز این خودرو نیز با رفتار کاملا مشابهی در بازار از خود نشان داد و ۱ میلیون تومان افزایش یافت. بدین ترتیب پژو ۴۰۵ GLX دوگانه سوز ۱۱۳ میلیون تومان قیمت خورد.

به گزارش ندای گیلان،در ادامه رشد دیروز ۱۶ بهمن ۹۸ نیز به مانند روزهای گذشته قیمت خودروهای مختلف در بازار باز هم با افزایش رو به رو شد. پژو ۴۰۵ GLX نیز با افزایش قیمتی ۳ میلیون تومانی به ۹۴ میلیون تومان رسید، مدل دو گانه سوز این خودرو نیز با رفتار کاملا مشابهی در بازار از خود نشان داد و ۱ میلیون تومان افزایش یافت. بدین ترتیب پژو ۴۰۵ GLX دوگانه سوز ۱۱۳ میلیون تومان قیمت خورد و پژو ۴۰۵ SLX نیز از روز گذشته تاکنون ۴۰۰ هزار تومان افزایش داشته است و امروز به ۱۰۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید. پژو پارس نیز امروز جهشی ۵ میلیون تومانی را تجربه کرد و به ۱۲۰ میلیون تومان رسید.

قیمت سمند LX امروز در ادامه روند صعودی خود ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افزایش به ۹۸ میلیون رسید و قیمت سمند EF7 نیز ۴ میلیون تومان افزایش یافته است و به قیمت ۱۱۵ میلیون تومان رسیده است.

قیمت ۲۰۶ تیپ ۲ فول آپشن امروز با ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افزایش به قیمت ۱۰۲ میلیون تومان رسیده است و قیمت ۲۰۶ تیپ ۵ فول آپشن نیز با ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش، ۱۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می رسد. پژو ۲۰۶ صندوقدار فول آپشن نیز با افزایشی ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی به قیمت ۱۲۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.

دنا تیپ ۱ نیز ۲ . نیم میلیون تومان گران شده و به قیمت ۱۴۲ میلیون تومان رسیده است. دنا پلاس تیپ ۱ نیز امروز با افزایشی ۲ میلیون تومانی به ۱۶۷ میلیون تومان رسید. دنا پلاس توربو نیز با جهشی ۵ میلیون تومانی به ۲۰۱ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷ دنده ای نیز ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافت و ۱۴۶ میلیون تومان معامله می شود. پژو ۲۰۷ اتوماتیک با افزایش ۱۰ میلیون تومانی هم ۲۰۰ میلیون تومان معامله می شود و پژو ۲۰۰۸ نیز امروز ۴ میلیون تومان دیگر افزایش یافت و ۴۳۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است..

ساینا نیز با ۲ میلیون تومان افزایش قیمت، به قیمت ۷۷ میلیون تومان رسیده است و خودرو کوییک دنده ای نیز ۲ میلیون تومان گران شده و به قیمت ۸۵ میلیون تومان رسیده است. تیبا ۲ نیز با افزایشی ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی به ۷۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید. تیبا صندوقدار معمولی نیز با افزایش ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی به ۷۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.