رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه اکنون کمتر از 30 دستگاه اتوبوس در شهر رشت فعالیت می کنند از تصویب مصوبه ای برای خرید 20 دستگاه اتوبوس جدید خبر داد

به گزارش ندای گیلان،مسعود کاظمی درجمع اعضای شورای رشت اظهار کرد:یقینا باتوجه به حجم مشکلات مالی شهرداری رشت،اجرای پروژه های متعدد و عظیم با اکتفا کردن به منابع شهرداری امکانپذیر نیست و باید شرایط جذب و مشارکت بیشتر سرمایه گذاران درشهر فراهم شود .

وی با اشاره به اینکه حضور سرمایه گذاران در رشت می تواند به اجرای پروژه های مصوب شورا سرعت بیشتری ببخشد،تصریح کرد:تالاب عینک،شهربازی و…از جمله پروژه هایی هستند که باحضور و مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی می توانند در ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری رشت بسیار مثمر ثمر باشند .

کاظمی درخصوص افزایش ناوگان عمومی در رشت گفت:اخیرا مصوبه ای درشورای شهررشت پیرامون خرید بیست دستگاه اتوبوس جدید ناوگان اتوبوسرانی به تصویب رسید .

رئیس شورای اسلامی شهررشت خاطر نشان کرد:درحال حاضرکمتر از سی دستگاه اتوبوس در سطح شهر رشت مشغول به خدمات رسانی هستند و ما در تلاشیم تا با استفاده از منابع ملی درخصوص افزایش ناوگان عمومی و ایجاد استانداردهای لازم در این زمینه عملکرد موثری داشته باشیم و خدمات حمل ونقل عمومی مناسب و درخورشان مردم فهیم رشت به آنان ارائه شود.

ایسنا