عضو شورای اسلامی رشت از افتتاح 14 پل عابر پیاده مکانیزه توسط شهرداری رشت تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش ندای گیلان،محمدحسین کارگرنیا روز شنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی در رشت گفت: تاکنون سه پل عابر پیاده مکانیزه با استفاده از آسانسور در این کلانشهر به بهره برداری رسیده و سه پل دیگر نیز بزودی افتتاح می شود.

این عضو شورای اسلامی رشت از افتتاح 14 پل عابر پیاده مکانیزه در این کلانشهر تا پایان سال جاری خبر داد.
وی با اشاره به افتتاح خط ویژه اتوبوس (بی آری تی) در کلانشهر رشت برای کاهش مشکلات ترافکیی اظهار داشت: این خط ویژه با فعالیت 14 دستگاه اتوبوس در مسیر امام خمینی به بهره برداری رسیده است.
وی با بیان این که در زمان حاضر 45 دستگاه اتوبوس در رشت فعال است، تصریح کرد: بر اساس استاندارد بایستی بین 180 تا 190 دستگاه اتوبوس در این کلانشهر فعال باشد که برای افزایش فعالیت تعداد اتوبوس ها بایستی تلاش کنیم.
این عضو شورای اسلامی رشت در رابطه با پرداخت نشدن به موقع حقوق کارکنان شهرداری این کلانشهر بیان داشت: قرار شد تا پرداخت حقوق و مزایای کارمندان در اولویت پرداخت های شهرداری قرار گیرد که با این کار طی چند ماه پرداخت ها بروز می شود.
وی با اشاره به فعالیت های انجام شده در کلانشهر رشت با مصوبات شورای چهارم خاطر نشان کرد: پیاده راه فرهنگی ، خط ویژه بی آر تی، افتتاح پارک ها در مناطق محروم و احداث پل های مکانیزه از جمله این فعالیت ها است.