جعفرزاده گفت: واقعیت امر این است که هر اتفاقی که بخواهد روی دهد، بعد از انتخابات ۱۴۰۰ خواهد بود و جریان اقتدارگرا به دنبال این است که نتیجه مثبت تعامل با دنیا را به نام خود ثبت کند و قصد دارد که اجازه ندهد جریان چپ و جریان منتسب به آقای روحانی مثل برجام دوباره بتواند میوه دیگری برای خود بچیند

به گزارش  ندای گیلان،نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حرف‌‌های امروز مسئولان جنبه تبلیغاتی دارد و نباید روی این حرف‌ها حساب کرد، گفت: دخالت‌‌های بی‌جا و اظهارنظرهای غیرکارشناسی و به دور از جبهه‌گیری سیاسی کشور و نظام حاکمیت، باعث می‌شود که کشور با چالش مواجه شود.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص اظهارات اخیر محسن رضایی در خصوص برجام و مذاکرات هسته‌ای، گفت: واقعیت امر این است که هر اتفاقی که بخواهد روی دهد، بعد از انتخابات ۱۴۰۰ خواهد بود و جریان اقتدارگرا به دنبال این است که نتیجه مثبت تعامل با دنیا را به نام خود ثبت کند و قصد دارد که اجازه ندهد جریان چپ و جریان منتسب به آقای روحانی مثل برجام دوباره بتواند میوه دیگری برای خود بچیند.

این نماینده سابق مجلس افزود: این افراد به هیچ وجه اجازه نخواهند داد که اتفاقات سال ۹۶ مجدداً تکرار شود که برجام بیاید و بتواند برایشان ماحصل داشته باشد. بنابراین حرف آقای رضایی یعنی اینکه مردم به بعد از انتخابات فکر کنند و ما پس از انتخابات ۱۴۰۰ کار را تمام خواهیم کرد.

جعفرزاده ایمن آبادی ادامه داد: یکی از اشکالات بزرگ کشور این است که سیاست های ما به طور کامل پیاده نشده است. از سوی دیگر ما در کشور شاهد چند صدایی هستیم که به نظر می رسد باید این چند صدایی ساماندهی شود و یک صدا از کشور خارج شود.

این نماینده ادوار با بیان اینکه حرف‌‌های امروز مسئولان جنبه تبلیغاتی دارد و نباید روی این حرف‌ها حساب کرد، یادآور شد: متأسفانه برخی نامزدهای احتمالی از جایگاه‌های کنونی خود برای تبلیغات انتخاباتی استفاده می‌کنند و در این حد عاقل نیستند که ابتدا از سمتشان استعفا دهند و سپس به تبلیغات انتخاباتی بپردازند یا تا زمانی که در آن جایگاه حضور دارند سکوت اختیار کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس دهم تأکید کرد: حرف‌های این افراد به شدت پوپولیستی است به گونه‌ای که کشورهای پویا با رشدهای چند درصدی، نمی‌توانند مانند این افراد چنین ادعایی را مطرح کنند.

وی با بیان اینکه هزینه زیادی برای این حرف‌ها در اجلاس‌ها، پیمان‌های دوستی و سفرهای خارجی می‌شود، افزود: موضوعی که مهم است این است که این افراد ادعاهایی دارند و مطالبی را عنوان می‌کنند که تمام آنچه که در حوزه سیاست خارجه بافته شده پنبه می‌شود. دخالت‌‌های بی‌جا و اظهارنظرهای غیرکارشناسی و به دور از جبهه‌گیری سیاسی کشور و نظام حاکمیت، باعث می‌شود که کشور با چالش مواجه شود. در مجموع اتفاق خوبی برای کشور رقم نمی‌خورد.

جعفرزاده ایمن آبادی در خصوص حضور نظامیان در انتخابات نیز اظهار کرد: امام خمینی در خصوص حضور نظامیان در انتخابات به صراحت توضیح دادند و از آن نظراتی است که زمان آن را نمی‌تواند تغییر دهد. حضور نظامیان در عرصه سیاست توسط حضرت امام تبیین شده و به عنوان یک سیاست کلی تا روزی که این کشور برقرار است، باید مد نظر قرار گیرد و هر کس خلاف آن عمل کند، خلاف نظر امام عمل کرده است. به نظر من مردم متناسب با حکم امام جواب خوبی پای صندوق‌های رأی به این افراد خواهند داد.