فرماندار رشت گفت:45 هزار و 530 واحد در حوزه صمت با اشتغال ۱۱۶۶نفر و۲۶۲۱واحد در جهادکشاورزی با اشتغال ۶۲۹۵نفر و 6 هزار و هفتصد و 83 واحد در میراث فرهنگی و گردشگری با اشتغال ۶۹۱۶ نفر درحال حاضر اشتغال دارند.

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از رشت،دومین جلسه رفع موانع تولید شهرستان رشت صبح امروز در محل فرمانداری رشت برگزار شد.
میرشمس مومنی زاده فرماندار شهرستان رشت در این جلسه اظهار داشت: ۱۰۵۷۰ واحد در حوزه های جهاد کشاورزی ، میراث فرهنگی و صنعت و معدن در شهرستان رشت فعال است و  566 واحد راکد در رشت وجود دارد.

وی گفت:45 هزار و 530 واحد در حوزه صمت با اشتغال ۱۱۶۶نفر و۲۶۲۱واحد در جهادکشاورزی با اشتغال ۶۲۹۵نفر و 6 هزار و هفتصد و 83 واحد در میراث فرهنگی و گردشگری با اشتغال ۶۹۱۶ نفر درحال حاضر اشتغال دارند.

مومنی زاده اظهار داشت :در اشتغال پایدار روستایی از۱۰۶میلیارد تومان ، ۸۸میلیارد تومان به اشتغال ۹۹۹نفر پرداخت شده است.و در مورد مشاغل خانگی هم۴میلیاردو۵۰۰میلون تومان برای اشتغال زایی ۵۷۶ نفر پرداخت شد.

فرماندار شهرستان رشت بیان داشت: در بحث اشتغال فراگیر در شهرستان رشت از 222 میلیارد تومان، 43 میلیارد و 263 میلیون تومان با تعهد اشتغال برای 419 نفر پرداخت شده است که این آمار نشان‌دهنده پرداخت 19 درصدی در این بخش است.