معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رشت گفت:عدم نظارت بر ساخت و ساز ساختمان های واقع در زمین نسقی که موجب خیانت در حق شهروندی مردم شده و امنیت انسانی را به خطر انداخته، ضرورت دارد جامعه مهندسین برای حل این مسائل گام های اساسی بردارند.

به گزارش ندای گیلان،جلسه نشست با احزاب با حضور حزب جامعه اسلامی مهندسین شعبه گیلان در دفتر معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری رشت برگزار شد.

نادر خوارزمی با تاکید بر جایگاه مهم جامعه مهندسین در توسعه جامعه، افزود: با توجه به مشکلات درون سازمانی هم چون نابرابری در صدور نقشه ها و انحصاری شدن حق امضا برای افرادی در بخشداری ها و شهرداری ها که موجب نادیده گرفتن حق بسیاری از مهندسین و همچنین عدم نظارت بر ساخت و ساز ساختمان های واقع در زمین نسقی که موجب خیانت در حق شهروندی مردم شده و امنیت انسانی را به خطر انداخته، ضرورت دارد جامعه مهندسین برای حل این مسائل گام های اساسی بردارند.

وی در ادامه با تاکید بر نقش مهم احزاب در بالا بردن سطح مشارکت مردم در انتخابات، تصریح کرد: با توجه به اینکه انتخابات آبروی نظام است، طرفداران هر حزب باید تلاش کنند مطابق مرام نامه خود عمل کرده تا شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات و منزوی شدن دشمنان انقلاب اسلامی باشیم.