مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با اشاره به تعداد اشتغال واحدهای بهره‌بردار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، گفت: ۱۶ هزار و ۱۱۴نفر در شرکت‌های فعال مشغول خدمت هستند.

به گزارش ندای گیلان از رشت،فریبرز سعیدی‌کیا، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از فعالیت ۳۶ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در گیلان خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ۳۳ شهرک و ناحیه صنعتی در دست بهره‌برداری هستند.

وی با اشاره به تعداد اشتغال واحدهای بهره‌بردار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، گفت: ۱۶ هزار و ۱۱۴ نفر در شرکت‌های فعال مشغول خدمت هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از راه‌اندازی ۵۱ واحد صنعتی طی سال گذشته خبر داد و افزود: ۴۷۴ نفر در پی راه‌اندازی این شرکت‌ها مشغول به کار شدند.

سعیدی‌کیا با بیان اینکه در حال حاضر ۹۱۹ واحد در شهرک‌های صنعتی مشغول فعالیت هستند، افزود: ۶۸۱ واحد جدید نیز در حال ساخت‌وساز در شهرک‌های صنعتی هستند.

وی با اشاره به حمایت‌های مالی شرکت شهرک‌های صنعتی به شرکت‌های مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بیان کرد: ۱۸ واحد صنعتی تاکنون ۳۶۰ میلیارد ریال تسهیلات گرفته و علاوه بر آن چهار واحد دیگر نیز از صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک ۵۰میلیارد ریال تسهیلات گرفته‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با اشاره به اقدامات انجام شده در احداث و توسعه تصفیه‌خانه‌های صنعتی تصریح کرد: در حال حاضر ۳۱۰ واحد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی متصل به تصفیه‌خانه، ۱۰ شهرک و ناحیه صنعتی دارای تصفیه‌خانه فاضلاب مرکزی، ۱۰ شهرک و ناحیه صنعتی دارای تصفیه‌خانه فعال و همچنین چهار شهرک و ناحیه صنعتی در حال ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب هستند.

به گفته سعیدی‌کیا، هفت ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک‌های صنعتی استان مستقر هستند و ۳۲ شهرک دارای آب و تلفن، ۳۳ شهرک دارای برق و ۲۹ شهرک دارای گاز هستند.