لاهوتی اشکوری گفت: 125 واحد تولیدی با ایجاد اشتغال 2 هزار و 500 نفر در شهرک صنعتی حسن‌رود فعالیت می‌کنند

به گزارش ندای گیلان از رشت، طهمورث لاهوتی اشکوری در جلسه شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با بیان اینکه 125 واحد تولیدی با ایجاد اشتغال 2 هزار و 500 نفر در شهرک صنعتی حسن‌رود فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: واحدهای تولیدی مذکور با سرمایه‌گذاری یک‌هزار و 600 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیدند.

وی گفت: شرکت مذکور متولی سازماندهی و احداث شهرک‌های صنعتی، احداث زیرساخت‌ها و آماده‌سازی عرصه‌های صنعتی برای استقرار واحدهای تولیدی و خدماتی است.

وی ادامه داد: از مجموع مساحت 55 هکتاری شهرک صنعتی حسن‌رود انزلی و اجرای کامل فازهای عملیاتی و زیرساختی آن، 46 هکتار عرصه برای احداث واحدهای صنعتی اختصاص پیدا کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان به واگذاری 35 هکتار عرصه به سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان در شهرک صنعتی حسن‌رود انزلی اشاره کرد و افزود: تعداد 182 واحد صنعتی در شهرک صنعتی حسن‌رود استقرار پیدا کرده است.

وی از آمادگی واگذاری 11 هکتار زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری در راستای تکمیل ظرفیت در شهرک صنعتی حسن‌رود انزلی خبر داد و بیان کرد: نزدیکی به مرکز استان، فاصله 15 کیلومتری از بندر و گمرک انزلی و بهره‌مندی از قوانین حمایتی مشمول منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی از مهم‌ترین مزایای استقرار واحدهای صنعتی در شهرک صنعتی حسن‌رود انزلی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان به تجهیز شهرک صنعتی حسن‌رود انزلی به تصفیه‌خانه فاضلاب صنعتی اشاره کرد و گفت: ایجاد شبکه توزیع برق 20 کیلوولت، شبکه روشنایی داخلی شهرک، شبکه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی، ایجاد معابر، محوطه‌سازی و فضای سبز عمومی، تامین و شبکه توزیع آب، گاز و مخابرات، احداث آشیانه اطفای حریق و استقرار خودرو و نیروهای آتش‌نشانی از مهم‌ترین زیرساخت‌های اساسی در شهرک صنعتی حسن‌رود انزلی است.