مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: مسائل زیست محیطی از اولویت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان است و هرگونه سهل‌انگاری در این حوزه  را نخواهیم‌ پذیرفت.

به گزارش ندای گیلان از رشت، فریبرز سعیدی کیا در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: مسائل زیست محیطی از اولویت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان است و هرگونه سهل‌انگاری در این حوزه  را نخواهیم‌ پذیرفت.

وی گفت: مجموعه تصویه خانه شهرک صنعتی سپید رود با مشکلاتی مواجه هست که در کمترین زمان این پروژه باید افتتاح و به بهره برداری برسد که یکی از دغدغه‌های زیست محیطی است که بزرگترین آلایندگی در حوزه شهرستان بعد از بحث پسماند و سراوان را دارد .
وی افزود: برای توسعه و ایجاد شهرک‌های صنعتی، استان گیلان با کمبود عرصه مواجه هستیم و توسعه شهرک‌ها و مکان یابی جدید با توجه به آمایش سرزمینی و جغرافیایی در استان گیلان از برنامه های شرکت شهرک های صنعتی استان است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: برای استفاده از ظرفیت راه‌آهن استان گیلان باید برنامه‌ریزی مناسبی  برای بازار روسیه و قفقاز شمالی در حوزه سرمایه گذاری و صنعتی داشته باشیم .
سعیدی‌کیا گفت: با ایجاد بانک اطلاعاتی جامع و کامل برای پیگیری، شناخت، ارزیابی و رفع مشکلات شرکت‌های صنعتی و بهبود وضعیت بنگاه‌های صنعتی و ارائه خدمت بهتر در مجموعه صنعتی تلاش خواهیم کرد.

وی گفت: از اهداف کوتاه مدت شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان افتتاح مجموعه ساختمان کسب و کار در حوزه استان گیلان در دهه فجر است.