فرماندار رودسر با قدردانی از برگزار کنندگان مسابقات قوی ترین مردان آفرود ایران در رودسر گفت : از این استقبال بی سابقه مردم از این مسابقه در تشکر می کنم .

فرماندار رودسر در حاشیه برگزاری مسابقات اتوموبیلرانی آفرود ایران در این شهرستان در گفتگو  با خبرنگار ندای گیلان با قدردانی از برگزار کنندگان این مسابقه پر هیجان و پر تماشاگر گفت : از این استقبال بی سابقه مردم از این مسابقه در  تشکر می کنم .

امیرجانبازی رودسری  با بیان اینکه برگزاری این مسابقات موجب توسعه و ترویج ورزش قهرمانی می شود افزود:این مسابقات موجب به نمایش گذاشتن جاذبه های گردشگری شهرستان رودسر و معرفی آن در کشور شد.

وی با بیان اینکه برگزاری رویدادهای این چنینی باید ادامه پیدا کند گفت:مسابقات ورزشی با ایجاد کریدور جدید در گردشگری، نشاط و امید را در منطقه زنده می کند.

جانبازی با تاکید بر حمایت از سرمایه گذارن برای توسعه و رفاه مردم شهرستان رودسر افزود:با آغوشی باز از حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی استقبال می کنیم و از هیچ گونه حمایتی دریغ نمی کنیم.

فرماندار رودسر با اشاره به اینکه باید دنبال خدمتگزاری باشیم تصریح کرد:باید فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار بدهیم و از تصمیم گیری های سلیقه ای و سیاسی پرهیز کنیم.