تيم ملي وزنه برداري جانبازان و معلولان ايران چهاردهمين اردوي آمادگي خود را دربندرانزلي برپا كرد

تيم ملي وزنه برداري جانبازان و معلولان ايران چهاردهمين اردوي آمادگي خود را دربندرانزلي برپا كرد.

 عصر شنبه چهاردهمين اردوي آمادگي تيم ملي وزنه برداري معلولان و جانبازان كشور با حضورسامان رضي، دارنده سهميه پاراالمپيك گيلان دردسته 97 كيلوگرم درمحدوده منطقه آزاد انزلي آغازبه كاركرد.
در اين مرحله از اردو سيامند رحمان از آذربايجان شرقي در دسته به اضافه 107 كيلوگرم ، علي صادق زاده از تهران در وزن 107 كيلوگرم ،حامد صلحي پور از تهران در دسته 88 كيلوگرم ، حمزه محمدي از مازندران در دسته 65 كيلوگرم و مجيد فرزين از اردبيل در دسته 80 كيلوگرم حضور دارند.
براساس تصميم كادرفني تيم ملي وزنه برداري جانبازان و معلولان مقرر شده بود اردوهاي اين تيم ،در شهرهايي برگزارشود كه به لحاظ شرايط جوي آب و هوايي شبيه با ريو دو ژانيرو برزيل باشد و به همين دليل با هدف تغيير روحيه و تنوع و نيز تطبيق شرايط بدني ورزشكاران با آب و هواي محل برگزاري مسابقات پارالمپيك، چهاردهمين اردوي تيم ملي در استان گيلان برگزار شده است.
اين اردو، اولين مرحله ي تمرينات پس از قطعي شدن شش سهميه پارالمپيك ريو است .
چهاردهمين مرحله تمرينات تيم ملي وزنه برداري جانبازان و معلولين به مدت دو هفته و زيرنظر احمد دلجوان سرمربي وغلامرضا آستركي، مربي تيم ملي درحال برگزاري است و ملي پوشان براي شركت دربازيهاي پاراالمپيك ريو آماده مي شوند.
سامان رضي از گيلان با كسب مقام چهارم مسابقات آزاد آسيايي 2015 قزاقستان و كسب مدال نقره جام جهاني 2016 دوبي سهميه پارالمپيك 2016 ريوي برزيل را كسب كرد.