،حجت الاسلام و المسلمین تقی روحانی امام جمعه شهرستان رودسر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: بسیج مولود با برکت انقلاب و از قدیمی‌ترین یادگاران ماندگار امام راحل است

به گزارش ندای گیلان،حجت الاسلام و المسلمین تقی روحانی امام جمعه  شهرستان رودسر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: بسیج مولود با برکت انقلاب و از قدیمی‌ترین یادگاران ماندگار امام راحل است.

وی افزود: آن روزی که این نهال باارزش توسط امام کاشته شد کسی فکر نمی‌کرد این نهال روزی به درختی تنومند مبدل شود که از همان روزهای سال‌های ابتدایی انقلاب در دفاع از کشور این‌طور بدرخشد و این درخشش همچنان ادامه داشته باشد.

امام جمعه شهرستان رودسر گفت: تنها نیرویی که می‌تواند در مقابل دشمنان ایستادگی کند بسیج مردمی است و در حقیقت امروز بسیجیان مدافعان انقلاب شکوهمند اسلامی در سراسر جهان هستند و با الگوی آنان بسیج مردمی در سوریه، عراق و یمن شکل گرفته است.

خطیب جمعه شهرستان رودسر با اشاره به اینکه عده‌ای در خارج و داخل از کشور در تلاشند تا شجره طیبه بسیج کمرنگ یا خاموش شود افزود: آنها باید بدانند بسیج ریشه در شهدای کربلا دارد و این چراغ خاموش شدنی نیست.

وی با اشاره به در پیش بودن روز نیروی دریایی ارتش گفت: امروز نیروی دریایی ارتش و سپاه، مقتدرانه از مرزهای آبی کشور دفاع می‌کنند و اجازه نمی‌دهند دشمنان در مرزهای آبی کشور عرض اندام کنند.

امام جمعه شهرستان رودسر صحبت‌های رهبر معظم انقلاب در جمع بسیجیان در رابطه با اعمال تحریم جدید از سوی آمریکا را مهم ارزیابی کرد و افزود: آمریکایی‌ها بدانند صبر رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران اندازه‌ای دارد و اگر به بدعهدی‌های خود ادامه دهند به فرموده رهبری معظم انقلاب باید منتظر عواقب آن باشند.