عضو هیات رئیسه مجلس، امنیت رژیم صهیونیستی را هدف اصلی از ایجاد جریان تکفیری در منطقه خواند و گفت: برای ایجاد آرامش در منطقه باید اسرائیل از نقشه جهان محو شود.

به گزارش ندای گیلان از رودسر،اسدالله عباسی در گفتگویی، نتیجه اتحاد مثلث شوم رژیم صهیونیستی، عربستان و آمریکا را ایجاد جریان های تکفیری در منطقه خواند و گفت: استکبار تلاش کرد با ایجاد جریان تکفیری رژیم صهیونیستی را در حاشیه امنی قرار دهد و جبهه مقاومت اسلامی را به عنوان گروهک تروریستی معرفی کند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی و آمریکا، کشور های مسلمان را نا امن کردند تا رژیم صهیونیستی در شرایط امن قرار گیرد هر فتنه و نا امنی در منطقه خاورمیانه ریشه در نقشه های ناتوی عربی و مثلث شوم عربستان، آمریکا و رژیم صهیونیستی دارد. لذا اسرائیل باید از نقشه جهان محو شود.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اتحاد کشور های عربی مسلمان علیه جبهه مقاومت گفت: کشور های مسلمان منطقه باید علیه رژیم صهیونیستی برای آزادسازی اولین قبله مسلمانان متحد شوند. در این شرایط باید راهپیمایی روز قدس پر شور تر از هر زمان دیگری برگزار شود تا پیام ملت های آزاده به گوش سران کشور های اسلامی برسد.

عباسی ادامه داد: جبهه مقاومت در عراق و سوریه پیروز است و تکفیری ها در شرایط سختی قرار دارند. اما آمریکا همیشه در این شرایط برای کمک به تکفیری ها اقدام به حمله به مواضع جبهه مقاومت می کند اما علی رغم همه این کمک ها تکفیری ها رو به نابودی هستند.

وی تاکید کرد: ایران کشوری قدرتمند و انقلابی است و خواهد بود و ملت ایران از آرمان های خود عقب نشینی نخواهند کرد.

.

 

 

مهر