مسرور خاطرنشان کرد:سازمان منطقه آزاد انزلی آمادگی دارد تا در راستای آموزه های دینی همگام با دستگاه های مربوطه فعالیت داشته باشد.

به گزارش ندای گیلان،رضا مسرور در پنجمین جشنواره شیوه های نوین تدریس معارف دین که در مجتمع شهید مطهری برگزار شد، با بیان اینکه مناطق آزاد معمولا با فعالیت های اقتصادی معرفی می شوند.افزود:اقدامات فرهنگی بسترساز توسعه فعالیت های اقتصادی است .

وی با اشاره به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی در سطح منطقه آازاد انزلی،یادآور شد: ساخت پنج مسجد را در محدوده منطقه انزلی یکی از مهمترین اقدامات فرهنگی صورت گرفته در منطقه است .

مدیرعامل و رئیس هئیت مدیره منطقه آزاد انزلی ساخت چهار خانه عالم،سه مدرسه و ۱۶ مسکن محرومین با همکاری سپاه قدس گیلان را برخی از اقدامات سازمان منطقه آزاد  انزلی عنوان کرد .

مسرور با بیان اینکه این سازمان در راستای اجرای برنامه های فرهنگی سه کتابخانه سیار و ثابت راه اندازی کرد،افزود:تعمیر ۲۰ مسجد و تجهیز ۴۱ مدرسه از دیگر اقدامات فرهنگی سازمان منطقه آزاد انزلی است .

وی با بیان اینکه در حوزه نرم افزاری نیز تمام روستاهای منطقه آزاد انزلی دارای کانون های فرهنگی هنری مساجد است،یاداور شد:برنامه های مختلف فرهنگی در سطح این کانون ها اجرا می شود .

مسرور در پایان خاطرنشان کرد:سازمان منطقه آزاد انزلی امادگی دارد تا در راستای اموزه های دینی همگام با دستگاه های مربوطه فعالیت داشته باشد.