سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی به منظور نظارت میدانی از پروژه ملی راه آهن سراسری به بندر کاسپین و دو واحد سرمایه گذاری بخش خصوصی بازدید به عمل آورد.

به گزارش ندای گیلان از بندرانزلی، اولین پروژه‌ای که سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی از آن بازدید کرد پروژه اتصال ریل به مجتمع بندری کاسپین بود. نکته قابل توجه در این طرح ملی آغاز فرایند آماده‌سازی جهت ریل‌گذاری در محدوده فنس کشی شده بندر کاسپین بوده که توسط سازمان منطقه آزاد انزلی در حال اجرا است.

سپس نیازی از مجموعه پارک آبی و شهربازی سرپوشیده منطقه آزاد انزلی بازدید بعمل آورد. این پروژه بزرگترین مجموعه تفریحی آبی شمال کشور بوده که با سرمایه‌گذاری ۴۳۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی داخلی همراه با سرمایه‌گذاری ایرانیان مقیم خارج از کشور و رعایت استانداردها و شاخص‌های بین المللی در فضایی به مساحت ۷ هزار متر مربع و با زیر بنای بیش از ۲۳۰۰۰ مترمربع در فاز تجارت و گردشگری منطقه ساخته می‌شود.

سومین پروژه برنامه امروز سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی نظارت بر روند احداث هتل پنج ستاره منطقه آزاد انزلی بود. این هتل در زمینی به مساحت ۷۰۰۰ متر در حال ساخت بوده و این طرح از شمال دید کامل به دریا و نوار ساحلی و مارینا و در مجاورت پارک آبی قرار گرفته است.