فرماندار رشت با اشاره به اینکه با تفکر جهادی، بخش خصوصی قابلیت تبدیل شدن به بازوی قدرتمند دولت در امر اشتغالزایی را دار است گفت: با آغاز به کار پروژه آرش مارکت زیباکنار ۲۰۰ نفر به طور مستقیم مشغول به کار شده اند.

به گزارش ندای گیلان از بندرانزلی،دکتر حمیدرضا امام پناهی ضمن شرکت در مراسم افتتاح پروژه آرش مارکت زیباکنار که همزمان با اعیاد شعبانیه و با همراهی کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام تجدد امام جمعه لشت نشاء و جمعی از مسئولین برگزار شد، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری در پیشبرد کارها با حرکت جهادی و انقلابی، گفت: باید تمامی مدیران و دستگاه‌ها از جوانان به جهت ایجاد اشتغال پایدار حمایت کنند.

 وی افزود: این پروژه توسط برادران تقی پور دهکاء و در یک اقدام جهادی در بازه زمانی کوتاه به بهره‌برداری رسیده که در مرحله نخست برای ۲۰۰ نفر بطور مستقیم و ۷۰۰ نفر بطور غیرمستقیم ایجاد اشتغال نموده که در نظر است تا دو ماه آینده ظرفیت اشتغال مستقیم آن به ۴۰۰ نفر افزایش یابد.
 گفتنی است پروژه آرش مارکت دارای ۶۹ واحد تجاری با کاربریهای مختلف، سالن کنسرت و همایش ۴۰۰ نفره، رستوران و کافی شاپ بوده و در منطقه زیبا کنار شهرستان‌ رشت به بهره برداری رسیده است.