فرماندار آستارا با اشاره به اینکه کم کاری برخی مسئولان نباید به حساب نظام جمهوری اسلامی ایران نوشته شود، گفت: توسعه روستاهای شهرستان آستارا به ویژه در حوزه های راه و آب در اولویت است.

به گزارش ندای گیلان، در نشست با روحانیون آستارا که در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: وحدت و همدلی اهل تشیع و تسنن در آستارا مثال زدنی است.

فرماندار بندر آستارا از مسئولین خواست از این همدلی و یکدلی در راستای توسعه همه جانبه این شهرستان بهره بگیرند.

وی با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در بین مذاهب و اقوام کشورمان تعصبات ویرانگری حاکم بود، افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز بین مذاهب و اقوام ایرانی همدلی و وحدت است و این مسیر را باید ادامه دهیم.

صابر گفت: دشمنان در تلاشند بین مذاهب و اقوام ایرانی اختلاف ایجاد کرده و با این توطئه هایشان به نظام ضربه بزنند که با هوشیاری مردم نقشه هایشان نقش بر آب می شود.

عالی ترین نماینده دولت در بندر آستارا بر تبیین منویات مقام معظم رهبری برای نسل جوان تاکید کرد و افزود: تبیین منویات مقام معظم رهبری برای نسل امروزی از وظایف سنگین علماست و نباید در این راستا کوتاهی شود.

وی با اشاره به اینکه کم کاری برخی مسئولان نباید به حساب نظام جمهوری اسلامی ایران نوشته شود،خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تدابیر مقام معظم رهبری کشتی انقلاب در میان امواج با قدرت پیش می رود.

صابر از برنامه ریزی به منظور بازدید از روستاهای تسنن و تشیع نشین شهرستان آستارا خبر داد و گفت: توسعه روستاهای شهرستان آستارا به ویژه در حوزه های راه و آب در اولویت است.