معاون استاندار گیلان قانون را مبنا و معیار تمام امور و فعالیت ها اعلام و بیان کرد: در راستای اجرای قانون باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم تا تلاش هایمان در جلب رضایت مردم نتیجه بخش باشد.

به گزارش ندای گیلان،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان تامین امنیت و آرامش را یک ضرورت مستمر و همیشگی دانست و  اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی بر اساس آرمان‌های بلند انقلاب یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بنا شده است.

وی با اشاره به شرایط موجود کشور اظهارداشت: امروز در شرایط مهم و حساسی قرار داریم و باید با همدلی و تلاش در اجرای رسالتی که بر مبنای قانون بر دوش همه ما گذاشته شده است اهتمام جدی داشته و برای توسعه، بالندگی و شکوفایی کشورمان بیش از پیش کوشا باشیم.

معاون سیاسی استاندار به لزوم و اهمیت ایجاد آرامش در کشور اشاره و تاکید کرد: یکی از مهمترین ارکان توسعه هر کشور وجود امنیت، آرامش، آسایش و آزادی مردم بر مبنای قانون است و این موضوعی است که در صدر برنامه‌های دولت اعتدال بوده و همواره بر آن تاکید شده است.

زارع با بیان اینکه معاندین مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی در سال ۹۷ با تشدید تحریم‌ها درصدد برهم زدن آرامش و امنیت مردم بودند تا از این طریق نظام جمهوری اسلامی را نیز تحت فشار قرار دهند ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال به سبب ضرورت پیمودن مسیر توسعه اقتصادی و اجتماعی و غلبه بر مشکلات اقتصادی ، شعار راهبردی «رونق تولید» را تعیین کردند . دولت تدبیر و امید هم بر این اساس در تلاش است تا سطح تولید و شاخص های اقتصادی را تقویت و ارتقا بخشند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود، با تشریح برنامه‌های دولت دوازدهم اعلام کرد: توسعه اشتغال، کنترل نرخ تورم کشور، تولید علم و فناوری، بهبود شاخص های انسانی و اجتماعی از جمله سلامت و بهداشت از مهمترین برنامه‌های دولت است و در این راستا اقدامات مطلوبی توسط دولت انجام شده و در دست انجام است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه دشمنان نظام درصدد تفرقه افکنی بین مردم و مسئولان هستند گفت: دشمنان مردم و انقلاب به‌ویژه رییس دولت آمریکا و هم‌پیمانان او از جمله سلطنت‌طلبان تلاش می کنند تا زمینه های نارضایتی مردم را شناسایی و بزرگ‌نمایی کنند، تلاش آنها علاوه بر ایجاد تفرقه ، اشاعه ناامیدی است.

وی ادامه داد: مسئولان و خدمتگزاران مردم و نظام، رسانه‌ها، نهادهای مدنی،نمایندگان و منتخبین محترم مردم اعم از شورای اسلامی، خبرگان رهبری و همچنین ائمه محترم جمعه و فرهیختگان جامعه بایستی در پیشگیری از اشاعه ناامیدی مردم جلوگیری کنند، وظیفه همه مسوولان امید آفرینی و تلاش برای رضایت مردم است.

زارع قانون را مبنا و معیار تمام امور و فعالیت ها اعلام و بیان کرد: در راستای اجرای قانون باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم تا تلاشهایمان در جلب رضایت مردم نتیجه بخش باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مهمترین وظایف بخشداران در سال جاری برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و استفاده از همه ظرفیت‌های مردمی برای برگزاری انتخاباتی باشکوه ، قانونمند ، رقابتی و سالم است.