استاندار سابق و اسبق گیلان در جلسه ای که حسن روحانی رئیس جمهور دولت یازدهم و دوازدهم ایران ترتیب داده بود شرکت کردند.

به گزارش سرویس سیاسی ندای گیلان،حسن روحانی، در ادامه جلسات دوره‌ای خود با مسئولان دولت‌ سابق، روز گذشته با جمعی از استانداران کابینه‌های یازدهم و دوازدهم دیدار کرد.

این جلسه که ظاهراً به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار و با سخنرانی روحانی در خصوص جایگاه و مقام زن در اسلام همراه بود یک نکته جالب داشت. در ویدئویی که از این جلسه منتشر شده است ارسلان زارع و مصطفی سالاری استانداران سابق و اسبق گیلان نیز به چشم می خورند.

ارسالان زارع و مصطفی سالاری در دیدار با روحانی

این دوپیش از این نیز در دیدارهای رئیس جمهور سابق با اعضای کابینه خود که ظاهراً به صورت مستمر هم برگزار می شود،حاضر شده بودند.

مصطفی سالاری (زادهٔ ۱۳۵۵ شبانکاره استان بوشهر)، سیاستمدار، حقوقدان و مدیر اجرایی ایرانی است.وی در دولت یازدهم در فاصله سالهای ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶ استاندار بوشهر بود. در ابتدای فعالیت دولت دوازدهم، از ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸ به سمت استاندار گیلان منصوب شد و پس از آن به عنوان مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی فعالیت می‌کرد.

ارسلان زارع نیز  متولد 1346 در استان بوشهر است. معاونت فرمانداری شهرستان دشتی، فرمانداری شهرستان دیر به مدت ۴ سال و فرمانداری شهرستان دشتستان به مدت ۵ سال از جمله سوابق مدیریت اجرایی و سیاسی ارسلان زارع است. او در زمستان سال ۱۳۹۷ به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان منصوب شده‌بود و تا مهرماه سال 1400 و پیش از انتصاب اسدالله عباسی به عنوان استاندار گیلان، این منصب را در اختیار داشت.