وزیر دفاع گفت :تجربه انقلابی ما این را به ما آموخته است که هیچ مانعی در مسیر حرکت انقلابی ملت وجود نخواهد داشت.

به گزارش ندای گیلان،سردار حسین دهقان عصر امروز در مراسم آغاز احداث بزرگ‌ترین کارخانه تولید کمک فنر ایران که در شهر صنعتی رشت برگزار شد با تبریک ایام ا… دهه فجر و 22 بهمن اظهار کرد: خلق افتخارات شرکت فرآوری ساخت و پایاکلاچ قابل مباهات است.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: تجربه انقلابی ما این را به ما آموخته است که هیچ مانعی در مسیر حرکت انقلابی ملت وجود نخواهد داشت.

دهقان با بیان اینکه امروز زمانی نیست که دانش و فناور قابل نگه‌داشتن در دست صاحبان آن باشد گفت: فناوری در تولید بسیار حائز اهمیت بوده و نوآوری جزو لاینفک تولید و نیروی انسانی سرمایه اصلی واحدهای تولیدی است.

وزیر دفاع با تاکید بر اینکه تا زمانی که دامنه رقابت خود را به فرامرزها انتقال ندهیم به موفقیت نمی‌رسیم  اظهار کرد:صادرات برای ما دستاوردهای بسیاری دارد و با فضای فناوری دنیا آشنا می‌شویم و این کار رقابت‌پذیری ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه باید با تعامل دولت و صنعتگران وارد مسیری متفاوت با گذشته شوند و بتوانند تولیدات را ارتقا دهند گفت: نباید در مقاطعی از زمان موجب ایجاد رانت برای برخی از افراد شود.

سردار دهقان با اشاره به اینکه در ایجاد ارزش افزوده باید دولت مشوق باشد و بخش‌خصوصی با تمام ظرفیت‌ باید ورود کند گفت: اگر تولید ناخالص ملی بالا رود در زمینه‌های مختلف به موفقیت می‌رسیم و دولت کمک کرده و مردم خود تولید و مصرف کنند.