آستان قدس رضوی و مجموعهای از گروههای فعال مردمی که در مرز مستقر شدهاند، برای خدمت رسانی بهتر نیاز به کمک فوری دارند و فراخوان جذب 400 داوطلب برای خدمت رسانی به زائران را منتشر کرده اند.

به گزارش‌‌‌‌‌ندای گیلان  دوشنبه سوم آبان روز اربعین حسینی در عراق است و پس از آن موج گستردهای از زائران ایرانی که در کربلای معلی حضور دارند، به کشورمان باز میگردند و مرز مهران به دلیل نزدیکی با کربلای گزینه نخست آنها برای بازگشت است.همین مسأله حضور بیشتر و قویتر نیروهای جهادی را در مهران میطلبد. به همین منظور، آستان قدس رضوی و مجموعهای از گروههای فعال مردمی که در مرز مستقر شدهاند، برای خدم ترسانی بهتر نیاز به کمک فوری دارند و فراخوان جذب 400 داوطلب برای خدمترسانی به زائران را منتشر کرده اند.

طبق این فراخوانف برای خادمی در موکبهای مرز مهران، صرفاً داوطلبان برادر میتوانند در این اعزام فوری شرکت کنند.همچنین مدت حضور خادمین در موکبها حدود یک هفته است و حداکثر زمان برای حضور پیدا کردن در منطقه، روز یکشنبه 30 آبان است.

بر همین اساس خادمین در امر توزیع غذا و موکبداری بهکارگیری خواهند شد.

افرادی که مایل به شرکت در این امر خداپسندانه هستند، میتوانند برای اعلام آمادگی و انجام هماهنگیهای لازم، با شمارههای08433827382 و08433827389 و08433827392 تماس بگیرند.

طبق گزارش حسین یکتا مسئول ستاد اربعین آستان قدس رضوی، یکی از بزرگترین موکبهای خدماتی در مهران ایجاد شده است و طی آن شهرداری تهران، هلال احمر، سپاه و نیروی انتظامی به همراه نهادها و مسئولان محلی در امر خدمترسانی به زائران فعال هستند. همچنین روزانه یکصد هزار پرس غذا تهیه میشود که به نظر میرسد در روزهای آتی پاسخگو نخواهد بود.