فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش مهم جوانان در پیشبرد اهداف انقلاب و نظام، گفت: جوانان با درک درست از شرایط می توانند بر مشکلات غلبه کنند.

به گزارش ندای گیلان از رشت،سردار محمد عبدالله پور ظهر دوشنبه در جلسه با فعالان جهادی بسیج دانش‌آموزی با بیان اینکه باید از ظرفیت تمام گروه‌ها در حل مشکلات جامعه استفاده شود، اظهار کرد: برای حل بسیاری از مشکلات باید از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود استفاده کرد و از کمبودها نباید ترسید.

وی با اشاره به نقش جوانان در پیشبرد اهداف نظام، گفت: جوانان با کسب تجربه‌های صحیح می‌توانند راه درست را تشخیص داده و علاوه بر عبور از موانع بر مشکلات غلبه و بر شبهات پاسخ دهند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر بازگویی نقش دانش‌آموزان و جوانان در دوران دفاع مقدس، بیان کرد: در دوران دفاع مقدس جوانان این مرز و بوم یک متر از خاک جمهوری اسلامی را به دشمن ندادند اگر قرار است انقلاب مسیر خود را به درستی طی کند باید به نسل‌های اصلی خود یعنی دانش‌آموزان بها دهند.

سردار عبدالله پور یکی از الزامات جامعه را شناخت درست نیازهای انقلاب دانست و بیان کرد: استکبار همواره با اعمال تحریم‌های ظالمانه به دنبال بی اثر جلوه دادن اقدامات جمهوری اسلامی در طی سالیان گذشته بوده و در تلاش برای ایجاد فشار اقتصادی بر جامعه است لذا نیازهای جامعه باید شناسایی و از هیچ سختی نباید ترسید.

وی با اشاره به برنامه‌های دقیق استکبار برای ایجاد جنگ روانی در جمهوری اسلامی، تصریح کرد: فضای مجازی یکی از چالش‌های امروز جامعه است که باید به آن توجه شود لذا به منظور خنثی سازی جنگ روانی استکبار باید در فضای مجازی دارای سبک بوده و از تقلید کاری جلوگیری شود.