فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه رسانه‌ها نقش محوری در جنگ شناختی و ادراکی دارند، گفت: «حریم رسالت» موجب تحرک و پویایی رسانه‌ای جریان انقلاب شده است.

به گزارش ندای گیلان از رشت، سردار حمید دامغانی پیش از ظهر شنبه در آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت گیلان، اظهار کرد: حریم رسالت پیام آور رسالت مهم حضرت زینب (س) در بخش‌های مختلف است.  وی با اشاره به نقش محوری و رسالت حضرت زینب (ص) در ماندگاری واقعه عاشورا افزود: نقش حضرت زینب (س) در جاودانگی عاشورا بی بدیل است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در جنگ ترکیبی تمام عیار قرار داریم، گفت: دشمن با تمام قدرت رسانه‌ای، شناختی و ترکیبی علیه نظام اسلامی و محور مقاومت به میدان آمده است.

سردار دامغانی با بیان اینکه رسانه‌ها نقش محوری در جنگ شناختی و ادراکی دارند، اضافه کرد: ابر رسانه‌های دشمن دنبال حکمرانی مجازی هستند و می‌خواهند افسار فکری و ذهنی دنیا را به دست بگیرند و جهت دهنی کنند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها به ابزار سلطه گری تبدیل شدند، افزود: هدایت اراده‌ها از سوی رسانه‌های دشمن در دستور کار قرار دارد که باید به سواد هوشمندی رسانه‌ای برسیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به تلاش‌های دشمن علیه نظام اسلامی بیان کرد: جمهوری اسلامی و محور مقاوت نقطه مرکزی تلاش رسانه‌ای دشمن است.

سردار دامغانی با تاکید بر برپایی جشنواره‌های رسانه‌ای اضافه کرد: جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت موجب تحرک و پویایی رسانه‌ای جریان انقلاب شده است.

وی با بیان اینکه بانوان اثرگذارترین قشر در جامعه هستند، افزود: نقش بانوان در سبک زندگی و فرهنگ اسلامی بسیار پررنگ و اثربخش است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بانوان نقش معماری را در جامعه دارند، گفت: با فعالیت‌های رسانه‌ای نباید اجازه دهیم نقش معماری بانوان به حاشیه برود.

وی با اشاره به نقش بانوان در استحکام بخشبدر جامعه و خانواده، افزود: بانوان محور قوام بخش خانواده و جامعه هستند و باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.