فرمانده سپاه قدس گیلان به بیان اینکه اسراییل دچار شکست تمدنی شده است، گفت: اسراییلی‌ها حتی اگر غزه را با خاک یکسان کنند هرگز قادر به حذف و هضم این شکست نیستند.

به گزارش ندای گیلان از رشت،سردار حمید دامغانی در یادواره شهدای کارگری گیلان اظهار کرد: جامعه کارگری پشتوانه واقعی نظام و انقلاب اسلامی هستند و در راستای توسعه و پیشرفت کشور قدم بر می‌دارند.

وی با اشاره به اینکه کارگران در صحنه‌های حساس جامعه نقش آفرین هستند، افزود: تلاش دشمن در راستای سو استفاده مشکلات صنفی کارگران علیه نظام اسلامی بی نتیجه بوده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه وجهه کارگری شخصیت ساز است، گفت: اکثر شهدای ما روزهای کارگری را تجربه کردند و این موجب شخصیت سازی آنها شده است.

سردار دامغانی با بیان اینکه نظام اسلامی محور اصلی معادلات بین المللی است، اضافه کرد: اقتدار غزه و محور مقاومت به یُمن نظام اسلامی به دست آمده است.

وی با اشاره به ابعاد گسترده جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطین و غزه افزود: رژیم صهیونیستی در کنار بدترین جنایات علیه غزه و فلسطین هیچ گاه به موفقیت دست پیدا نمی‌کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان به بیان اینکه اسرائیل دچار شکست تمدنی شده است، گفت: اسرائیلی‌ها حتی اگر غزه را با خاک یکسان کنند هرگز قادر به حذف و هضم این شکست نیستند.

سردار دامغانی با بیان اینکه استقلال طلبی و ظلم ستیزی در وجود و فرهنگ ملت ما نهادینه شده است، اضافه کرد: بر اساس اعتقادات و فرهنگ در مقابل همه توطئه‌ها ایستادگی کردند.