رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه در استان‌های شمالی، نتوانسته‌ایم جلوی تخریب بیشتر به جنگل ها را بگیریم و فقط توانسته ایم شیب ان را کند کنیم افزود: نظارت بر پهنه جنگلی گیلان با پهباد بسیار کمک‌کننده است.

به گزارش ندای گیلان از رشت،احمد سیاوش پور رئیس‌کل دادگستری استان گیلان عصر امروز در جلسه کارگروه  کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گیلان با بیان اینکه مسایل زیست محیطی از مسایل بسیار مهم است اظهار داشت: در حوزه زیست محیطی چه در بحث تالاب و یا دریا و جنگل همگی بحث و دقت نظرهای جدی را می طلبد.

وی با بیان اینکه در استان‌های شمالی، نتوانسته‌ایم جلوی تخریب بیشتر به جنگل ها را بگیریم و فقط توانسته ایم شیب ان را کند کنیم افزود: نظارت بر پهنه جنگلی گیلان با پهباد بسیار کمک‌کننده است.

سیاوش پور با بیان اینکه  وضعیت پسماند در گیلان بسیار بحرانی است خاطرنشان کرد:با میزان اعتبارات و بودجه فعلی امکان حل معضلات زیست‌محیطی در گیلان وجود نخواهد داشت.

وی به عدم وجود ثبات در مدیریت شهری رشت اشاره و خاطرنشان کرد :نسبت به مردم و شهروندان رشت احساس شرمندگی دارم چون این عدم ثبات در شهرداری رشت برازنده منطقه نمی باشد.