حجت الاسلام والمسلمین خلیلی دست دزدان بیت المال در گیلان را قطع کرد که مهمترین آنها آزاد سازی پادگان نیروی دریایی حسن رود، شرکت ابرایشم صومعه سرا و کارخانه رشت الکتریک بود.

به گزارش ندای گیلان از رشت، از زمان انتصاب حجت الاسلام والمسلمین خلیلی بعنوان رئیس کل دادگستری گیلان عزم و تلاش جدی در جهت مقابله با فساد در این استان شکل گرفت.


سلامت نفس مثال زدنی و توام با آرامش و رفتار عزتمندانه با پرسنل و مجموعه قضایی گیلان وی را محبوب همگان ساخته است به طوری که پرسنل دادگستری کل می گویند با توجه به اینکه بیشتر از ساعت اداری با ایشان کار میکنیم، اما به دلیل روحیه مثال زدنیشان هرگز احساس خستگی نمیکنیم!


حجت الاسلام والمسلمین خلیلی دست دزدان بیت المال در گیلان را قطع کرد که مهمترین آنها آزاد سازی پادگان نیروی دریایی حسن رود، شرکت ابرایشم صومعه سرا و کارخانه رشت الکتریک بود.


در کنار این اقدامات ارزشمند مقابله با کوه خودای، دریاخواری، ویژه خواری و رانت خورای و همچنین مقابله با مفاسد اقتصادی و اداری و دستگیری برخی از اعضای شوراهای شهر و شهرداران و مدیران و کارکنان دوایر دولتی از جمله این اقدامات موثر در راستای مقابله با فساد در استان گیلان بوده است به نحوی که امروزه کمتر کسی از کارکنان و مدیران دولتی جرات دست درازی به بیت المال و یا اخذ رشوه از مردم را دارند.


ورود جدی به مقوله مهم پسماند سراوان و مشکلات و زجرهای مردم ساکن در آن منطقه که توسط دادستانی مرکز استان و با دستور رئیس کل دادگستری صورت پذیرفت و همچنین حضور در شهرستانهای استان و جلوگیری از برداشت بی رویه و غیر اصولی شن و ماسه که موجب بروز سیلاب و ایجاد خسارت های سنگین می گردد، از دیگر اقدامات موثر رئیس کل دادگستری گیلان و مجموعه معاونین و مدیران و پرسنل تحت امر ایشان بوده است که این اقدامات موثر فساد ستیزی موجب خرسندی مردم گیلان و دلسوزان نظام و انقلاب، مخصوصاً خانواده های شهدا و ایثارگران گردیده است.

امیدواریم که این مسیر مقابله با فساد در استان گیلان تداوم یابد تا این استان پر پتانسیل به جایگاه واقعی خود برسد.