فرماندار رودبار با بیان اینکه مشارکت ایثارگران در همه زمینه ها لازم و ضروری است گفت:باید قداست،احترام و جایگاه ارزشمند شهدا و ایثارگران و خانواده آنها محفوظ بماند و می بایست تلاش کنیم بهتر از این در خدمت ایثارگران باشیم.

به گزارش ندای گیلان از رودبار،سید اسماعیل میرغضنفری در نشست مشترک با ایثارگران این شهرستان با تأکید بر اینکه امنیت و اقتدار ما درسایه الطاف الهی و بر اثر خون شهیدان و ایثارگری های رزمندگان بوجود آمده ، اظهار داشت : بر ما لازم است این ارزشها را حفظ و حراست کنیم .

فرماندار رودبار با بیان اینکه  مشارکت ایثارگران در همه زمینه ها لازم و ضروری است گفت:باید قداست،احترام و جایگاه ارزشمند شهدا و ایثارگران و خانواده آنها محفوظ بماند و می بایست تلاش کنیم بهتر از این در خدمت ایثارگران باشیم.

وی اذعان داشت : مسئولان باید جدیت بیشتری برای پیگیری مشکلات خانواده های ایثارگران نشان دهند و اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران را تا حصول نتیجه دنبال کنند.

نماینده عالی دولت در رودبار از بازسازی مزار مطهر شهدای این شهرستان در راستای سامان دهی گلزارهای شهدا خبر داد و از رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران خواست تا این کار ارزشمند را در دستور کار خود قرار دهد .