فرماندار رودسر با بیان این که تاکید داریم از مسیر روابط عمومی،باید با مردم در ارتباط باشیم افزود: معتقدم ضمن ارتباط با مردم باید کارها را به مردم گزارش دهیم .

به گزارش ندای گیلان از رودسر،علی وارسته بهدانی فرماندار رودسر در دومین روز از همایش فرمانداران در کارگاههای آموزشی،سازمان امور اجتماعی،معاونت امنیتی و انتظامی، معاونت توسعه منابع انسانی، مدیریت عملکرد و بازرسی، اطلاع رسانی و امور بین الملل اظهار داشت : این کارگاه های آموزشی جهت تقویت و افزایش سطح آگاهی بروز مدیریتی فرمانداران برگزار شده است که می تواند زمینه ساز ارتباطات مطلوب در سطح کشور باشد و شهرستان رودسر نیز می‌تواند از این همایش سهم بسزایی را از آن خود سازد .
فرماندار رودسر اهم موارد مطروحه در این کارگاه ها را مباحثه در زمینه آسیبهای اجتماعی و آمارهای اعلامی دانست و گفت : معتقدم در مسائل اجتماعی در ابتدای امر باید به اولویت بندی آسیب ها بپردازیم و پس از آن مبنای عمل برای برون رفت از آن آسیب را برنامه ریزی کنیم.
وی با بیان این مطلب که تاکید داریم از مسیر روابط عمومی،باید با مردم در ارتباط باشیم افزود: روابط عمومی آیینه تمام نمای کار مدیران و رابطین با مردم هستند و معتقدم ضمن ارتباط با مردم باید کارها را به مردم گزارش دهیم .
وارسته افزود: گزارش کارها به مردم، ارتباط دوسویه و اعتمادسازی را بیشتر خواهد ساخت و این تفکر را انعکاس می‌دهد تا فرهنگ صحیح اطلاع رسانی درست با گزارش دهی به مردمی که ناظران و بهترین قاضی برای عملکرد مدیران هستند نهادینه شود.