فرماندار رودسر دربا بیان اینکه فصل های پاییز و زمستان فصول پر بارش می باشد گفت : همه اعضای ستاد مدیریت بحران باید آمادگی لازم را برای مقابله با حوادث احتمالی را داشته باشند .

به گزارش ندای گیلان،امیر جانبازی رودسری در این جلسه گفت : همه دستگاههای زیربنایی و خدمات رسان باید آمادگی لازم برای هرگونه حوادث احتمالی را داشته باشند .

وی به برگزاری رزمایش سپاه در تاریخ 13 و 14 آبان ماه اشاره نمود واز کلیه اعضای ستادمدیریت بحران شهرستان خواست که دربرگزاری مانوریادشده نهایت همکاری رامعمول دارند .

فرماندار شهرستان رودسر در ادامه خاطر نشان کرد : هفته پدافند غیر عامل را درحالی پشت سر گذاشتیم که استاندار محترم گیلان به عنوان مدیر نمونه پدافند غیر عامل انتخاب شدند امید واریم روند حرکت روبه رشد وروندموفقیت های استان همچنان استمرار یابد .

امیر جانبازی در ادامه سخنان خود به برگزاری مانور تأمین آب شرب شهرستان که به همت اداره آب و فاضلاب شهری شهرستان رودسربرگزار شد اشاره نمود و گفت : برگزاری مانور ضمن کمک به حفظ آمادگی وشناسایی نقاط ضعف وقوت شرایط لازم برای برنامه ریزی های درست و مناسب درمواجهه با حوادث احتمالی و شرایط خاص رافراهم می سازد و همچنین نشان می دهد که شهرستان آمادگی لازم برای حوادث احتمالی را دارا می باشد .

فرماندار شهرستان رودسر در پایان سخنان خود با بیان اینکه فصل های پاییز و زمستان فصول پر بارش می باشد گفت : همه اعضای ستاد  مدیریت بحران باید آمادگی لازم را برای مقابله با حوادث احتمالی را داشته باشند .