فرمانده انتظامي آستارا از كشف بيش از 38 هزار عدد لوازم يدكي خارجي خودروي سبك به ارزش 100 ميليون ريال در ايست و بازرسي اين شهرستان خبر داد .

به گزارش ندای گیلان از آستارا،سرهنگ رسول عزيزي فرمانده انتظامي آستارا  در تشريح خبر کشف محموله قاچاق در این شهرستان اظهار داشت : ماموران ايست بازرسي سه راه قلعه در راستای برخورد جدي و قانوني با متخلفان اقتصادي، طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حين كنترل محور مواصلاتي اين شهرستان به يک دستگاه وانت آريسان مشكوک شده و اين خودرو را جهت بررسي بيشتر متوقف كردند.
اين مقام انتظامي با بيان اينكه ماموران انتظامي در بازرسي از داخل كابين بار خودرو 338 هزار و 6 عدد لوازم يدكي خارجي خودرو كشف كردند، افزود : راننده 32 ساله اين خودرو دستگير و بار خودروي وي كه فاقد هرگونه برگه سبز گمركي بود ؛ توقيف شد.
سرهنگ رسول عزيزي ارزش اموال مشكوفه را حدوداً 100 ميليون ريال عنوان كرد و بيان داشت:متهم با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مقام قضايي معرفي شد.
فرمانده انتظامي شهرستان آستارا تاکيد کرد: پليس با اجراي طرح هاي مبارزه با قاچاق كالا و ارز و همچنين در راستاي مبارزه با مخلان امنيت اقتصادي كشور با تمام توان و قواي خود با اين پديد شوم برخورد و با هرگونه مبادلات قاچاق و قاچاقچيان به صورت قاطع و بدون اغماض برخورد قانوني مي كند.