کیوان محمدی گفت:ثبت نام اینترنتی بسیار امن بوده و تا حد زیادی مخارج این امور را نسبت به گذشته کاهش می دهد .

به گزارش ندای گیلان از انزلی،  رییس سازمان برنامه و بودجه استان و مدیر اجرای سرشماری نفوس و مسکن در محل فرمانداری حضور یافت واز ستاد سرشماری بازدید بعمل آورد.

مدیر اجرایی سرشماری نفوس و مسکن استان گیلان با بیان اینکه لازم است همه فرمانداران و مدیران گزارش عملکرد خود را ارائه دهند، تاکید کرد: به دلیل آنکه فرمانداری ناظر بر تمام ادارات دولتی است باید کد دوازده رقمی تمام ادارات و کارمنداران به فرماندار تحویل و توسط ایشان به اداره کل ارائه گردد.

کیوان محمدی با اشاره به اینکه از مدیرانی که بیشترین درصد ثبت نام در اداره خویش را داشته باشند تقدیر به عمل می آید،خاطرشان کرد: به مدیران موفق در این حوزه جوایزی اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به ویژگی های ثبت نام اینترنتی تصریح کرد: ثبت نام اینترنتی بسیار امن بوده و  تا حد زیادی مخارج این امور را نسبت به گذشته کاهش می دهد .

عبدالصمد صفرنژاد فرماندار شهرستان نیز در این دیدار اظهار کرد:با توجه به ظرفیت های موجود درشهرستان یقین دارم سرشماری نفوس و مسکن  به شیوه اینترنتی و هم به شیوه حضوری به بهترین شکلی انجام خواهدشد و با تعاملی که بین دستگاه های اجرایی وجود دارد امیدواریم بتوانیم رتبه خوبی در استان کسب نمائیم.