راهپیمایی 22 بهمن در 58 نقطه استان گیلان برگزار می شود

به گزارش ندای گیلان،حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری در نشست هماهنگی یوم الله 22 بهمن که امروز در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد انقلاب اسلامی را یک موهبت الهی دانست و اظهار کرد:انقلاب اسلامی موجب سرافرازی ملت ایران و کوتاه شدن دست جهانخوران از خاک پرگهر این کشور بود.

وی با بیان اینکه عوامل بسیاری در پیروزی شکوهمند 22 بهمن تاثیرگذار بوده است،گفت:ایمان،استقامت و پایداری،رهبری، اتحاد و همبستگی مردم از عوامل اساسی پیروزی انقلاب اسلامی است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان 22 بهمن را روز نجات ملت ایران از چنگال دشمنان و روز تجدید عهد با امام امت و سیلی زدن به دشمنان خواند و افزود:22 بهمن تجدید پیوند ناگستنی امت با امام شان است.

حجت الاسلام اشجری با تاکید بر اینکه در راهپیمایی 22 بهمن عظمت انقلاب اسلامی برای بار دیگر به نمایش گذاشته خواهد شد یادآور شد:ملت ایران در این راهپیمایی پاسخی قاطع و انقلابی به رییس جمهور تازه کار آمریکا خواهند داد.

وی تصریح کرد:تهدیدات و یاوه گویی های رییس جمهور تازه کار آمریکا قطعا مردم ایران را منسجم تر خواهد کرد و راهپیمایی امسال نسبت به سال گذشته باشکوهتر خواهد بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه با آمدن ترامپ سقوط نظام سلطه تقویت یافته و فروپاشی آمریکا نزدیک تر شده است گفت:اندک کسانی که به وعده های پوچ آمریکا اعتماد کردن جایی میان توده های مردم ایران ندارند.

حجت الاسلام اشجری با اشاره به اینکه مردم ایران با نمایش غیرت دینی و انزجار ملی پاسخی کوبنده به یاوه گویی هایی رییس جمهور آمریکا خواهند داد خاطرنشان کرد:ملت بیدار ایران اسلامی به درستی می داند که قدرت پوشالی آمریکالی محکوم به شکست خواهد بود.

وی با بیان اینکه مدیران و مسولان در استان موظف هستند زمینه حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن را فراهم کند افزود:اگرچه عدم ارائه خدمات مناسب در بارش برف اخیر شیرینی دهه فجر را به کام مردم ایران تلخ کرد،لاکن اعتماد عمیق مردم به امام و انقلاب ناگسستنی است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه تلاش برای خدمتگزاری به مردم عزمی ویژه در راه تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی می طلبد،گفت:مردم بزرگ ایران اسلامی راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را فرصتی مغتنم شمرده و هم‌دل و هم‌زبان در سایۀ ایمان و توکل به خداوند متعال با اقتدا به رهبر معظم انقلاب اسلامی، شکرگزار و پاسدار نعمت «انقلاب اسلامی»خواهند بود.

حجت الاسلام اشجری با اشاره به برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در 58 نقطه استان افزود:سخنران راهپیمایی 22 بهمن در رشت سردار دکتر حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی خواهد بود.