حافظ‌نیا با تأکید بر اینکه برای تک‌تک افراد جامعه باید فرصت‌های برابر شغلی متناسب با شایسته‌سالاری ایجاد شود بیان کرد: توجه به شایسته‌سالاری در نظام اداری کشور وجود ندارد.

به گزارش ندای گیلان،حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به دیدار نیروی هوایی ارتش با مقام معظم رهبری افزود: مقام معظم رهبری در این دیدار فرموده‌اند که مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر سردمداران آمریکا و ما با ملت آمریکا کاری نداریم.

وی با بیان اینکه این روزها صحبت از اروپایی‌ها و مذاکره با آن‌ها است تصریح کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار فرموده‌اند که اروپایی‌ها قابل‌اعتماد نیستند و مسوولین دولت نباید به وعده‌های آن‌ها اعتماد کنند، زیرا آن‌ها درخصوص برجام و FATF در حال وقت‌کشی بوده و طوری وانمود می‌کنند که طلبکار هستند.

امام‌جمعه آستارا به زیاده‌خواهی‌های اروپا اشاره کرد و افزود: باج‌خواهی درخصوص FATF، ضرورت پای‌بندی ایران به برجام، مهار منطقه‌ای ایران و خروج از سوریه، یمن و عراق، مهار موشکی ایران، اتهامات بی‌اساس تروریستی و حقوق‌بشرانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جمله بندهای بیانیه 12 بندی اروپایی‌ها علیه ایران است تا خود را طلبکار نشان دهند.

وی با اشاره به فرارسیدن راهپیمایی باشکوه یوم‌الله 22 بهمن گفت: امسال حضور باشکوه اقشار مختلف مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا دشمن می‌خواهد امسال حضور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن را کم‌رنگ نشان دهد.

حافظ‌نیا با تأکید بر اینکه برای تک‌تک افراد جامعه باید فرصت‌های برابر شغلی متناسب با شایسته‌سالاری ایجاد شود بیان کرد: توجه به شایسته‌سالاری در نظام اداری کشور وجود ندارد و جای خود را به هم‌حزب‌گرایی و فامیل‌بازی داده است تا یک‌عده افراد نالایق و نابلد پشت میزهای مدیریت بنشینند.

خطیب جمعه آستارا با اشاره به اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی دفاع از رهبری بود گفت: ولایت و امامت در نظر این بانوی بزرگوار آن‌قدر با اهمیت بود که جان خود را در این راه به خطر انداختند تا نشان دهند که تا آخرین قطره خود باید از ولایت و رهبری دفاع کرد.

fars