امام جمعه آستارا گفت:بسیاری از کارمندان در 20 دقیقه مختص نماز، استراحت کرده و حقوق این 20 دقیقه را هم می‌گیرند.

به گزارش ندای گیلان به نقل از فارس،حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه با بیان اینکه نماز جماعت در ادارات این شهرستان جدی گرفته نمی‌شود اظهار کرد: بسیاری از کارمندان در 20 دقیقه مختص نماز، استراحت کرده و حقوق این 20 دقیقه را هم می‌گیرند.

وی با اشاره به حادثه سقوط هواپیمای مسافربری تهران- یاسوج و داغدار شدن تعدادی از خانواده‌ها در جریان این حادثه تصریح کرد: به‌محض وقوع این حادثه، همه از سپاه و بسیج گرفته تا هلال‌احمر و اسکی‌بازان پای‌کار آمدند تا اجساد هواپیمای سقوط‌کرده را از زیر برف و بوران بیرون بکشند.

امام‌جمعه آستارا با اشاره به برخی حرکات زشت و به‌نوعی اغتشاش و ناامنی در خیابان پاسداران تهران خاطرنشان کرد: در جریان این ناامنی‌ها عده‌ای اراذل‌واوباش با هدایت آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها و رژیم صهیونیستی دست به تخریب  اموال عمومی زده و چند تن از بسیجیان و مأموران پلیس را به شهادت رساندند.

خطیب جمعه آستارا با بیان اینکه افرادی که قمه به دست می‌گیرند و به بیت‌المال آسیب می‌زنند داعش صفت بوده و در بسیاری از جاها روی داعش را نیز سفید کرده‌اند گفت: از قوه قضاییه می‌خواهیم با این افراد برخورد جدی کند تا برای دیگران هم درس عبرت شود.

حافظ‌نیا با تأکید براینکه مساحمه و مدارا با فرقه‌های ضاله جایز نیست و خط‌ ونشان کشیدن برای پلیس جمهوری اسلامی ایران نتیجه همین اهمال‌کاری‌ها است خاطرنشان کرد: فرق ضاله، ضاله بوده و این دست از فرقه‌های ضاله را تبرئه کردند و برای آن‌ها حاشیه امن ایجاد کردند کار خوبی نیست.

وی با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با جمعی از مردم آذربایجان شرقی بیان کرد: در این دیدار مقام معظم رهبری روی عدم توجه به مستضعفان انگشت گذاشته و اعتقاد دارند که عدم توجه به مستضعفان و پابرهنگان جامعه یک حرکت غیرانقلابی است.

امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی ایران، نیازمند تلاش بیشتر در راستای تحقق عدالت است و عدالت به معنای واقعی باید در کشور گسترش یابد اظهار کرد: در صورت اجرای عدالت به معنای واقعی آن، دیگر بالا و پایین‌نشینی در جامعه وجود نخواهد داشت.

خطیب جمعه آستارا با اشاره به اینکه بنا به بیانات مقام معظم رهبری یک‌عده انقلابی‌گری و انقلاب بودن را اشتباه گرفته‌اند تصریح کرد: کسی که درصدد تضعیف انقلاب بوده و ارکان و قوای نظام مقدس جمهوری اسلامی را زیر سؤال می‌برد انقلابی نبوده و ادای انقلابی‌ها را درمی‌آورد.

حافظ‌نیا با بیان اینکه هرکس که جلوتر از مسیر مقام معظم رهبری بخواهد حرکت  کند توسط همین ملت همیشه در صحنه نابود می‌شود خاطرنشان کرد: شخص انقلابی برای مقام معظم رهبری و ولایت‌فقیه تعیین تکلیف نمی‌کند حالا ممکن است این شخص از طیف اصول‌گرایان یا از جناح اصلاح‌طلبان باشد. /فارس