فرماندار رودبار گفت: از دهه فجر تاکنون 236 طرح و پروژه عمرانی به ارزش 413 میلیارد و 695 میلیون ریال تقدیم مردم شده است که حدود 17 درصد افزایش را نشان می دهد.

به گزارش ندای گیلان،اسماعیل میر غضنفری با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر که با شهادت مظلومانه خود حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دردنیا به منصه ظهور گذاشتند هفته دولت را فرصت مناسبی دانست تا بخشی از خدمات و تعهداتی که دولت برای خود ایجاد کرده به استحضار مردمان خوب برساند.
وی با بیان اینکه تریبون اصلی دولت ملت است افزود: در 29 اردبیهشت مردم بهترین قضاوت را داشتند و با رأی بیش از 70 درصد به دولت تدبیر و امید و برنامه هایش ادامه خدمت دولت را تأیید کردند که بر ما فرض است از آنان بویژه شهروندان عزیز رودبار قدردانی نمائیم.
میرغضنفری خاطر نشان کرد: مشارکت گسترده مردم در انتخابات و رأی بالا و قاطع به دولت دکتر روحانی تعهدات سختی را دایجاد کرد که دولت باید در راستای عهد و پیمان و میثاقی که با ملت بسته تلاش کند تا رضایت خداوند را بدست آورد که مسیر آن از رضایت مردم حاصل می گردد.
وی خاطر نشان کرد: دولت با همیاری و معاضدت قوای سه گانه و نیروهای مسلح با زعامت مقام معظم رهبری و همراهی مردم قاطعانه خدمات صادقانه اش را به پیش می برد.
فرماندار رودبار با قدردانی از زحمات نیروهای مسلح گفت: همراهی نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه نیروهای نظامی و انتظامی و همراهی دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی باعث شده که امروز جوانان و نیروهای ما با پیشرفته ترین جنگ افزارهای نظامی دشمن مقابله نمایند و پهبادهای جاسوسی و نظامی آنان را با رهگیری و ردیابی، مهار و مهندسی معکوس نمایند.
میرغضنفری با اشاره به تغییر شکل و شیوه قدرت در نظام ما و بین الملل گفت: پشتوانه مردمی برای نظام اسلامی ما یک قدرت محسوب می گردد که دولت با همین پشتیبانی و حمایت صمیمانه رهبر معظم انقلاب به تعهدات خود با مردم استوار مانده است.
وی خاطر نشان کرد: امروز فرزندان ملت در نظام بین المللی با قدرت بالای دیپلماسی توانستند در نظام های بین المللی، توان و قدرت کشور را با پشتوانه ملت کاملا به منصه ظهور بگذارند که قراردادهای بزرگ اقتصادی و تجاری که کشورهای بزرگ با اختیار خود با ایران منعقد می کنند از نشانه های موفقیت دولت در این زمینه است.
فرماندار رودبار اجرای طرح تحول نظام سلامت، آرامش در نظام اقتصادی و افزایش نشاط و امید در جامعه، خروج دولت از حصار تنگ قبل از برجام و فروش نفت بیشتر از میزان تعیین شده قبل از اجرای آن و تنش زدایی در سیاستهای خارجی را از جمله خدمات برجسته و ماندگار دولت تدبیر و امید و اعتدال دانست.
میرغضنفری همچنین با اشاره به خدمات دولت در شهرستان رودبار گفت: در این شهرستان با تمام مضایق مالی و اعتباری از دهه فجر تاکنون 236 طرح و پروژه عمرانی به ارزش 413 میلیارد و 695 میلیون ریال تقدیم مردم شده است که حدود 17 درصد افزایش را نشان می دهد.
فرماندار با اشاره به افتتاح این پروژه های عام المنفعه در بخشهای راه، آب، برق، اشتغال، صنعت، کشاورزی و تولید گفت: در راستای التزام دولت به فرهنگ شهادت طلبی و ولایتپذیری شروع بکار هفته دولت در شهرستان رودبار با گلباران مزار شهداء و دیدار با ائمه جمعه آغاز شده است.
وی با قدردانی از نگاه ویژه استاندار، اهتمام و پیگیری ملی نماینده و همراهی و همدلی ائمه جمعه در انجام امورگفت: اختصاص 15 میلیارد ریال اعتبار تکمیل پروژه استخر بانوان، تصویب عبورآزاد راه از داخل شهر رودبار برای حفظ 3000 فرصت شغلی مستقیم، اجرای سد دیورش برای آبرسانی به 5 شهر، 28 روستا و آبدهی 670 همتار از اراضی،گازرسانی به 65 روستای رودبارکه این شهرستان را درآستانه شهرستان سبز قرار داده است، آسفالت 100 کیلومتر راههای روستایی را گامی بلند برای توسعه، عمران و آبادانی این شهرستان دانست.
فرماندار یادآور شد: امروز در شهرستان رودبار، تؤام با گامها و تلاش های نماینده، فرماندار و امام جمعه با مساعدتها و تعامل مناسب اعضاء شورای تأمین، رؤسای ادارات و نهادها و پشتوانه های مردمی خروجی خدمت به مردم و پیشبرد امور کاملا” ملموس و محسوس است.
وی همچنین با استقبال از انتقادهای منصفانه و مشفقانه گفت: تخریب اقدامی ناشایست است اما انتقادات منطقی، سازنده و با پایایه که همراه با پیشنهاد باشد یقینا” در تداوم خدمات نقش شایان و بسزائی دارد.